החלפת מצבר לשברולט ספארק עד הבית במחיר אטרקטיבי – מגיעים מהר!

כשמגיע הזמן להחליף מצבר לשברולט ספארק צריך להיות בטוחים שרוכשים אותו מספק אמין ובעל מוניטין. רק כך ניתן להיות רגועים לגבי כך שהוא יחזיק שנים ארוכות ללא תקלות כלשהן.

בתותח המצברים אנחנו עובדים עם המצברים האיכותיים ביותר של המותגים המובילים בעולם, והיתרון הנוסף הוא שתוכלו לקבל מאיתנו שירות מצברים לרכב שברולט ספארק עד הבית.

המחירים שלנו נוחים, הזמינות גבוהה ופריסת השירות רחבה, כך שכדאי לכם לנסות אותנו!

בשורות הבאות תבינו איזה מצבר מתאים לשברולט ספארק מבחינת אמפר וטכנולוגיה, מהי עלות ממוצעת של מצבר כזה וגם מהם הסימנים המקדימים לכך שצריך להחליף.

 

מצבר לשברולט ספארק מחיר מיוחד עד הבית!

✔️ מצבר לשברולט ספארק עם אחריות יצרן

✔️ מצברים איכותיים ל-Chevrolet Spark

✔️ הגעה מהירה עד בית הלקוח!

✔️ שירות מקצועי בפריסה רחבה!

טלפון: 055-9703783

 

מצבר לשברולט ספארק
צריכים מצבר לשברולט ספארק? התקשרו ונגיע אליכם מהר עד הבית!

 

איזה מצבר מתאים לשברולט ספארק – כמה אמפר צריך?

כל רכב זקוק למצבר בחוזק המתאים (אמפר) בכדי שיוכל לתמוך בהנעה ובהפעלת המערכות החשמליות שלו לפי הוראות היצרן.

כפי שתבינו מהטבלה הבאה, ממש לא מסובך לדעת כמה אמפר צריך מצבר של שברולט ספארק, מאחר ולעומת דגמי רכבים אחרים שבהם כל שנתון זקוק למצבר שונה לגמרי, כאן זה ממש לא ככה.

שנתון הרכבאמפר מתאים
2013, 2014, 2016,201550 אמפר
2017, 2018, 2019, 202050 אמפר
2021, 2022, 2023, 202450 אמפר

לא משנה אם יש לכם דגם ישן או חדש יותר, מנוע של 1.0 או של 1.2 ליטר, רכב ידני או אוטומטי, תמיד תצטרכו לקנות מצבר 50 אמפר לשברולט שלכם, לא פחות ולא יותר!

 

מתי צריך להחליף מצבר לשברולט ספארק?

מצברים לרכב Chevrolet Spark ממותג מוביל, כמו המצבר המקורי שהגיע עם הרכב, או מצברי מותג דוגמת שנפ, ורטה או בוש, יכולים להחזיק לכם בממוצע כ-3 שנים ופעמים רבות גם 4 ו-5 שנים.

יחד עם זאת, תקלות עלולות להופיע גם לפני, מה שיתבטא בכמה תרחישים:

✔️ הרכב אינו מניע – אתם מסובבים את המפתח בסוויץ' או לוחצים על כפתור ה-Start בדגמים החדשים יותר והאוטו פשוט לא מניע. אולי הוא שקט לחלוטין ואולי הוא משמיע רעש של "תקתוקים".

אם חלפו יותר משלוש שנים מאז שהחלפתם מצבר, ייתכן מאוד שזו הבעיה. במקרים אחרים ייתכן שפשוט צריך להטעין את המצבר וזה הכל.

✔️ נורת האזהרה נדלקת – שברולט ספארק זה דגם מאוד מתקדם מבחינה אלקטרונית, כך שברגע שהחיישן המיוחד שבו מזהה כי זרם ההתנעה של הרכב אינו כשורה, נדלקת נורת אזהרה ורוב הסיכויים שמדובר במצבר שצריך להחליף.

✔️ סימנים מקדימים – החלונות החשמליים עולים ויורדים לאט? אורות הפנים ברכב מרצדים? המזגן לא מקרר מספיק טוב? אלו סימנים שקשורים למצבר שלכם, שככל הנראה זקוק להחלפה.

כמובן שלא כל בעיה חשמלית ברכב קשורה למצבר וצריך לבדוק את העניין לעומק. כאן מגיע יתרון חשוב נוסף של שירות המצברים שלנו בתותח המצברים.

לא רק שנגיע עד אליכם, אלא גם נבדוק את המצבר הישן שלכם ונוודא שהוא באמת צריך החלפה. במידה וכן, נבחר לכם מצבר מתאים ונתקין אותו במהירות ובצורה מקצועית.

 

מצבר סטארט סטופ לשברולט ספארק

כשתבררו מולנו לגבי סוגי מצברים לשברולט ספארק, תגלו שגם במקרה הזה נוכל להציע לכם מצברי עופרת-חומצה רגילים, אך גם מצברי סטארט סטופ שמתאימים לדגמים המתקדמים שמיושמת בהם מערכת שמכבה את הרכב בכל עצירה ומתניעה אותו בעת לחיצה על הגז.

למעשה כדאי לכם לרכוש מצבר כזה לשברולט שלכם גם אם המערכת הזאת לא קיימת אצלכם, מאחר ומדובר במצבר מאד איכותי שיכול להחזיק לכם מעמד זמן רב יותר ולכן שווה את תוספת המחיר.

 

מצבר לשברולט ספארק
התאמת מצבר לשברולט ספארק לפי שנת ייצור, ייעוץ מקצועי ואמין!

 

מחיר מצבר לשברולט ספארק

מחיר מצבר לשברולט ספארק יכול להשתנות בהתאם לסוג שלו. מאחר וכל דגמי הספארק צריכים מצבר של 50 אמפר, מה שיוצר את הבדלי המחירים זה בעיקר סוג הטכנולוגיה.

מצבר סטארט סטופ לשברולט ספארק הוא יותר יקר ממצבר עופרת-חומצה רגיל, כשבנוסף צריך לקחת בחשבון גם הבדלי מחיר בין סוגי המותגים השונים, בגלל שקיים הבדל בין מצבר שנפ, בוש או ורטה וגם בינם למותגים פחות איכותיים.

הכנו לכם מחירון מפורט עם כל המידע הרלוונטי לגבי טווחי המחירים:

מצבר לשברולט ספארק – מחירים מחיר מומלץ
עלות מצבר 50 אמפר לשברולט ספארק (שנפ)החל מ-480 ש"ח
מחיר מצבר 50 אמפר של ורטההחל מ-550 ש"ח
כמה עולה מצבר 50 אמפר סטארט סטופהחל מ-650 ש"ח

מהמחירון שלנו אתם יכולים להבין שאנחנו מציעים לכם מגוון מצברים במבצע, המחירים שלנו תמיד נמוכים, גם כאשר מדובר במצברים האיכותיים ביותר.

צלצלו אלינו לקבל הצעת מחיר ואחד הטכנאים שלנו יהיה בדרך אליכם. תותח המצברים.