מצבר עד הבית ברמת השרון עם אחריות יצרן

מצבר לרכב ברמת השרון רוכשים רק דרך נותן שירות מקצועי ואמין, שמציע מגוון סוגי מצברים במחירים נמוכים, וגם מאפשר קבלת שירות החלפת מצבר עד הבית ברמת השרון 24 שעות ביממה.

במקום שתמשיכו לחפש, הגיע הזמן שתכירו אותנו – תותח המצברים! הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עלינו ועל השירותים שלנו.

 

מצברים ברמת השרון במחיר פגז! 

✔️ מבחר מצברים ברמת השרון בזול

✔️ מגיעים מהר לכל כתובת בעיר

✔️ החלפה עד הבית עם אחריות!

לפרטים נוספים, חייגו כעת >>

טלפון: 055-9703783

 

מצבר לרכב ברמת השרון

 

מחיר מצבר ברמת השרון

אנחנו יודעים שהדבר שמעניין אתכם הוא איך לרכוש מצברים ברמת השרון בזול ולא ליפול בפח עם מצברים לא מספיק טובים שיגמרו מהר מידי.

שכשאתם בוחרים לקנות מאיתנו מצבר לרכב ברמת השרון, אתם יכולים להיות בטוחים שגם המחיר יהיה נוח וגם האיכות של המצבר תהיה הכי גבוהה שיש.

עלות מצבר באזור רמת השרון אמורה להיות של כמה מאות שקלים ובכל מקרה לא כדאי לכם להתפשר על מצבר ממותג לא מוכר רק בשביל לחסוך. רכישה של מותג מוביל אולי תעלה לכם מעט יותר, אך המצבר יחזיק לכם לשנים ארוכות.

תוכלו לקנות מאיתנו מצברי ורטה, בוש, שנפ ועוד, במחירים הכי משתלמים שיש, לאורך כל השנה אנחנו מציעים ללקוחות שלנו גם מצברים ברמת השרון במבצע שמוריד את המחיר עוד יותר.

יש לציין כי מחיר מצבר לרכב ברמת השרון אצלנו כולל בתוכו גם את ההגעה אליכם וההתקנה של המצבר, ללא אותיות קטנות למיניהן.

הנה טבלת טווח מחירי מצברים לרכב ברמת השרון שהכנו עבורכם:

מחיר מצבר רמת השרוןעלות מצבר 
עלות מצבר פריקה עמוקה באזור ברמת השרוןהחל מ-650 ₪
כמה עולה מצבר למשאית מסחרית החל מ-1,650 ₪
מצבר סטארט אפ לרכב בעיר רמת השרון החל מ-460 ₪
מה המחיר של מצבר לרכב החל מ-450 ₪
עלות מצבר לקטנוע ברמת השרוןהחל מ-390 ₪

אנחנו זמינים עבורכם 24/7 ויכולים להגיע אליכם לכל שכונה ברמת השרון מתי שתצטרכו. נשמח לתת לכם שירות תותח המצברים.

 

מצברים ברמת השרון – שירות עד הבית

לפני שנסקור בפניכם את סוגי המצברים שאנחנו מציעים לכם, חשוב שתבינו מתי צריך להחליף מצבר ברכב שלכם?

אם הרכב שלכם לא מניע או שאתם מרגישים שהמערכות בו פועלות בצורה חלשה (החלונות החשמליים עולים לאט, קשה להניע את הרכב בבוקר או שאורות הדרך מתגברים ונחלשים ללא סיבה), סביר להניח שמדובר בבעיה במצבר שלכם.

במקום להזמין גרר שייקח את הרכב למוסך, כיום ישנו פתרון הרבה יותר פשוט – שירות מצברים לרכב ברמת השרון שמגיע אליכם עד הבית. השירות שלנו כולל:

✔️ בדיקה של המצבר הקיים – גורם מקצועי שלנו יגיע עד אליכם במהירות וקודם כל יבדוק את המצבר הקיים שלכם ויוודא שהוא באמת גמור ושלא קיימת בעיה אחרת ברכב שלכם. אנחנו פועלים מולכם בשקיפות מלאה ואף פעם לא נחליף לכם מצבר אם אין באמת סיבה לכך.

✔️ בחירה והתקנה של מצבר חדש – במידה ויתגלה כי אכן קיימת בעיה במצבר ויש להחליף אותו, נבחר עבורכם מצבר חדש שמתאים במדויק לסוג הרכב והדגם שלכם מבחינת אמפר. גם את התקנת המצבר אנחנו נבצע עבורכם.

השירות שלנו למעשה מייתר את הצורך שלכם להבין במצברים או להתרוצץ אחר נותני שירות כאלו ואחרים. אנחנו מגיעים עד אליכם ויכולים לספק לכם מצבר לרכב ברמת השרון 24/7, בכל שעה ויום שתצטרכו.

 

מצבר בכל גודל והספק

קיימים הבדלים רבים בין המצברים השונים הקיימים, המשמעותיים שבהם הם הגודל וההספק.

אז איך יודעים איזה מצבר מתאים לרכב ספציפי? ככל שמדובר ברכב גדול יותר, כך בדרך כלל הוא יצטרך מצבר גדול וחזק יותר מבחינת אמפר.

מצבר גדול וחזק מפיק יותר זרם חשמלי מאשר מצבר קטן יותר, כך שאלו הגדולים ביותר שמורים למשאיות, אוטובוסים וטרקטורים (יכולים להגיע גם ל-100 אמפר ומעלה) ואילו הקטנים ביותר לאופנועים וקטנועים.

בין לבין ניתן למצוא קשת רחבה ביותר של מצברים, החל מכאלה של 40 אמפר עבור רכבי מיני קטנים ועד מצברי 80 אמפר למסחריות, רכבי שטח וכלי רכב חזקים כגון רכבים אמריקאיים וגרמניים. ניתן לומר שרוב דגמי הרכבים עובדים עם מצברים בטווח של 50-65 אמפר.

לא יודעים כמה אמפר אמור להיות למצבר של הרכב שלכם? השאירו זאת לנו. אנחנו בעלי הידע והניסיון להתאים לכל דגם רכב מצבר מתאים, כך שלא תצטרכו להסתבך יותר מידי או לטעות חלילה ולגרום נזק לרכב שלכם.

 

מצברים רגילים או מצברים מתקדמים יותר

עוד היבט שחשוב להכיר כשרוצים לרכוש מצבר לרכב ברמת השרון בצורה נכונה הוא סוג הטכנולוגיה שיש ברכב.

כיום ישנם רכבים עם מערכת סטארט סטופ (Start-Stop) שמכבה את הרכב בכל עצירה ומתניעה אותו מחדש כשלוחצים על הגז. לרכבים שכאלה דרוש מצבר מיוחד ולא מצבר עופרת-חומצה רגיל.

אנחנו תמיד בודקים איזו טכנולוגיה מיושמת ברכב לפני שאנחנו בוחרים מצבר ללקוחות שלנו. עוד סוג של מצבר הוא מצבר פריקה עמוקה. מצבר זה מתאים לרכבים שפועלים על חשמל ולא על דלק.

 

מצברים  מהמותגים המובילים בעולם עם אחריות

לקוחות רבים שואלים אותנו לכמה זמן מחזיק מצבר של רכב. אנחנו אומרים להם שהדבר תלוי במספר גורמים, אחד החשובים שבהם הוא מותג המצבר. אצלנו תמצאו מצברים של מותגים מובילים ואמינים, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמצבר שתרכשו יעבוד תקופה ארוכה כחדש.

למשל, מצבר שנפ שמגיע עם אחריות של בין 12 ל-24 חודשים, מצבר בוש שמגיע עם אחריות של 24 חודשים, מצבר ורטה שגם כן מגיע עם אחריות ארוכה ועוד.

הגורמים הנוספים שמשפיעים על אורך חיי המצבר הם האם מדובר במצבר חדש או כזה שכבר עמד די הרבה זמן במדפים במחסן, אופי הנהיגה ועוד.

בנוסף מצברים יכולים להינזק בשל חבלות שונות, מה שעשוי לחייב את החלפתם המיידית גם אם הם חדשים, מה שמתרחש פעמים רבות עם טרקטורונים, טרקטורים, רכבי שטח וכו'.

ועדיין, אם מתייחסים לאורך חיי מצבר חדש שמבצע את תפקידו בתנאים האופטימאליים, הרי שמצברים איכותיים מחזיקים בממוצע בין 2 ל-4 שנים.

 

מגיעים להחליף בכל אזורי העיר רמה"ש

אלוןגולןהדרמורשה
מתחם גלילותשכונת נווה גןנווה מגןנווה רום
אזור תעשיהקרית יעריםנווה רסקוהכפר הירוק

עוד באזור השרון: מצברים בהרצליה | מצבר לרכב כפר סבא | שירות מצברים רעננה