שירות החלפת מצבר בתל אביב 24/7 – הגעה מהירה לכתובת, מחירים מעולים ואחריות!

כאשר מחפשים לרכוש מצבר לרכב בתל אביב, חשוב לעשות זאת עם גורם שמספק מצברי איכות של מותגים מובילים, במחירים כמה שיותר נוחים. ובמילים אחרות – תותח המצברים.

אין זה משנה איזה סוג רכב יש לכם, אנחנו נוכל להתאים לכם מצבר מתאים ולהגיע עד אליכם על מנת להחליף לכם אותו עם שירות החלפת מצבר עד הבית בתל אביב בצורה הכי נוחה ומהירה שיש!

איך תוכלו לדעת שהגיע הזמן להחליף את המצבר שלכם, אילו סוגי מצברים אנחנו מציעים לכם וכיצד תדעו לבחור באחד מהם, כמה עולה מצבר לרכב בתל אביב כאשר רוכשים אותו מאיתנו ותשובות לשאלות נוספות – הנה כל המידע.

 

החלפת מצבר עד הבית בתל אביב 24/7 במחיר ללא תחרות! 

✔️ מצברים איכותיים לכל סוגי הרכבים עם אחריות

✔️ החלפת מצבר באזור תל אביב בכל שעה ביום ובלילה

✔️ שירות מצברים בתל אביב אמין ומקצועי!

✔️ עבודה מקצועית ומהירה, הגעה תוך 30 דקות!

✔️ לרמצבר חדש בת"א במחיר הוגן, התקשרו >>

טלפון שלנו: 055-9703783

 

מצבר לרכב בתל אביב מחיר זול
מצבר לרכב בתל אביב עד הבית 24/7, מצברים במחירים אטרקטיביים
מצבר שנפ Schnapp
מצבר שנפ
מצבר ורטה Varta
מצבר ורטה
מצבר בוש Bosch
מצבר בוש

 

מצברים בתל אביב – אילו סוגים קיימים?

מצבר הוא מעין סוללה שנועדה לספק כוח להתנעת הרכב והפעלת המערכות החשמליות שלו.

זוהי למעשה סוללה נטענת, כשחלק מהמצברים נטענים על ידי הרכב עצמו (כאשר יש אלטרנטור) או על ידי חיבור לחשמל, כמו במקרה של כלי רכב חשמליים ותפעוליים.

כאשר תתחילו לחפש מצבר לרכב בתל אביב ותיפנו אל חברה מובילה כמונו, תוכלו לבחור מבין מספר סוגי מצברים נפוצים:

  • מצברים רטובים – אלו המצברים הוותיקים ביותר והם זולים ואמינים מאוד. הם פועלים על ידי מערכת של חומצה ועופרת, כאשר החומצה נמצאת בסביבה מימית.
  • מצברי ג'ל – קרויים גם מצברים יבשים, מאחר והחומצה בהם נמצאת במצב צבירה של ג'ל. טכנולוגיה זו טובה יותר מזו הראשונה, מאחר והג'ל מונע אידוי של מים ושומר על המצבר לאורך זמן.
  • מצברי Start-Stop – אלו הם מצברי ג'ל מתקדמים יותר, שמיועדים להתקנה ברכבים עם מערכת Start-Stop, שלמעשה מכבה את הרכב בכל עצירה.
  • מצברי פריקה עמוקה – בקטגוריה זו ניתן למצוא מצברים לכלי רכב חשמליים ותפעוליים שונים, מצברים לקלנועית, קרוואנים ועוד. מצברים אלו נטענים בחיבור לחשמל והם מיועדים לספק זרם חשמלי קבוע לאורך זמן רב, גם כאשר רמת המתח בהם יורדת. עוד על מצברי פריקה עמוקה.
  • ניתן גם למצוא מצברי ליתיום, שמשמשים כלי רכב חשמליים חזקים יותר. אלו הם המצברים היקרים ביותר וכמו שזה נראה, ככל שיעבור הזמן, כך יגבר השימוש בטכנולוגיה זו.

 

בסרטון – החלפת מצבר ליונדאי i20 בתל אביב

 

החלפת מצבר לרכב בתל אביב – מתי?

החלפת מצבר לרכב בתל אביב היא דבר שבדרך כלל צריך לבצע אחת למספר שנים, כל עוד עושים שימוש נכון ברכב, שאינו פוגע במצבר. מתי צריך להחליף מצבר בתל אביב  לפני הזמן? ישנם מספר סימנים מקדימים שמצביעים על כך ועליכם להכיר אותם.

סימנים אלו כוללים תפקוד לקוי של המזגן ברכב, אורות דרך שמתגברים ונחלשים תוך כדי נסיעה וחלונות חשמליים שעולים ויורדים מאוד לאט. אז אם הרכב שלכם סובל מתסמינים אלו, כדאי לכם לפנות אלינו כמה שיותר מהר על מנת שנבדוק את המצבר שלכם בזמן ולא תיתקעו עם הרכב בסופו של דבר.

ומה אם הרכב שלכם כבר נתקע ולא מניע? ניסיון ההתנעה מלווה בתיקתוקים או שאין סטרטר בכלל? במצב שכזה, ככל הנראה שהמצבר שלכם גמור לגמרי וצריך להחליף אותו.

לפני רכישת מצבר לרכב בתל אביב חדש לגמרי, חשוב כי תבדקו גם את תאריך התפוגה של המצבר הישן שלכם (הנתון מופיע על גבי המצבר) ומצבו הפיזי.

במידה וחלפו כבר מספר שנים מאז ההחלפה האחרונה ו/או המצבר שלכם נראה במצב רע עם קורוזיה, צלצלו אלינו על מנת שנגיע עד אליכם, נחבר את המצבר שלכם למד מתח מיוחד ונקבע סופית האם המצבר שלכם זקוק להחלפה או שניתן להניע את הרכב והמצבר יטעין את עצמו.

 

מצברים בתל אביב במבצע

 

מחיר מצבר בתל אביב – כמה עולה?

מצברים בזול בתל אביב כבר לא קשה למצוא, אתם פשוט צריכים לפנות אלינו וזה הכל. אצלנו מחיר מצבר לרכב בתל אביב אינו חייב להיות יקר, גם אם מדובר במותגים המובילים בעולם כמו שנפ, בוש, ורטה וכו'.

אנחנו תמיד משתדלים להציע ללקוחות שלנו את המחירים הזולים ביותר כאשר הם מחפשים מצבר לרכב בתל אביב, ובכל מקרה המחירים שלנו מאוד משתלמים מאחר והם כוללים גם אחריות ארוכה לבחירתכם.

מעבר לזאת, אנחנו גם המקום שבו תוכלו למצוא לאורך כל השנה מצברים במבצע בתל אביב, מה שיוזיל לכם את המחיר עוד יותר.

הנה המחירון המומלץ לצרכן אשר מחפש לעצמו מצבר לרכב:

מצבר לרכב בתל אביב לפי סוגמחיר משתנה לפי אמפר
  מחיר מצבר סטארט אפ בת"אהחל מ-460 ₪
כמה עולה מצבר לרכבהחל מ-450 ₪
עלות מצבר פריקה עמוקה תל אביבהחל מ-650 ₪
כמה יעלה מצבר סטארט סטופהחל מ-650 ₪
מצבר למשאית באזור תל אביבהחל מ-1,190 ₪
מצבר לאופנוע בתל אביב או לקטנועהחל מ-350 ₪
מצבר למלגזההחל מ-850 ₪

 

מוזמנים לפנות אל מוקד שירות הלקוחות שלנו בכל שעה ואנחנו כבר נדאג להגיע אליכם, להמליץ לכם על המצבר המתאים ולהתקין אותו עבורכם. תותח המצברים.

 

מה לבדוק לפני רכישת מצבר בת"א?

אחרי שביצעתם את כל הבדיקות הנדרשות וגם פניתם אלינו ואמרנו לכם לאחר הבדיקה כי הגיע הזמן להחליף את המצבר, חשוב שתדעו גם מה צריך לבדוק לפני רכישת מצבר? הנה כמה היבטים חשובים הקשורים בכך:

✔️ ממדי המצבר – המצבר שתרכשו חייב להתאים לגומחה המיועדת עבורו בכלי הרכב ואסור בשום אופן לדחוף אותו בכוח.

✔️ מתח (וולט) – זהו למעשה מתח הטעינה והפריקה של המצבר ועליו להתאים למערכות החשמליות של הרכב וכמו כן, למערכת שטוענת אותו.

✔️ אמפר-שעה – ערך שקובע כמה אמפר מסוגל לספק המצבר למשך מספר שעות. גודל כלי הרכב משפיע על ערך האמפר. למשל, מצבר לאופנוע ים יהיה בעל אמפר-שעה קטן יותר מאשר מצבר לכלי רכב גדול יותר ומתקדם חשמלית, למשל, אם אתם מחפשים מצבר למשאית בתל אביב. מחפשים מצבר באמפר מסוים? ראו כאן.

✔️ CCA – מדד שמצביע על היכולת של המצבר לספק זרם חשמלי קבוע לאורך 30 שניות בתנאי קור.

הדרך לרכוש מצבר לרכב בתל אביב באופן מדויק שבאמת ישיג התאמה בין סוג המצבר לסוג הרכב היא לבדוק בספר הרכב שלכם את כל הנתונים הטכניים הנדרשים מהמצבר.

אפשרות נוספת היא פשוט לפנות אלינו. התאמת מצברים לרכב בתל אביב היא המומחיות שלנו ותמיד נוכל לעזור לכם בבחירתם ואף להגיע עד אליכם על מנת להתקינם.

 

מצבר עד הבית בתל אביב והסביבה
מצבר עד הבית בתל אביב והסביבה

 

רכישת מצברים לרכב באזור תל אביב בקלות!

ישנן חברות רבים שמציעות לכם מצברים לרכב באזור תל אביב, אך כפי שתבינו שתיפנו אלינו, איתנו זה הרבה יותר קל! מדוע?

מאחר ואנחנו מציעים לכם שירות החלפת מצבר לרכב בתל אביב עד הבית, המשרד, או כל מקום אחר שתצטרכו. קמתם בבוקר והרכב הפרטי שלכם אינו מתניע? נתקעם במהלך הנסיעה לעבודה עם האופנוע שלכם? או שנתקעתם במהלך טיול עם הרכב המשפחתי שלכם?

אין זה משנה באיזה כלי רכב מדובר – בין אם תצטרכו נותן שירות עבור החלפת מצבר לאופנוע בתל אביב או עבור החלפת מצבר לרכב המשפחתי שלכם – אנחנו הכתובת ונוכל להגיע אליכם כמה שיותר מהר.

כמובן שתוכלו להזמין אותנו גם אם תצטרכו מצבר לטרקטורון בתל אביב, מצבר למונית, לאוטובוס, מיניבוס או כל כלי רכב אחר שנמצא ברשותכם.

שירות החלפת והתקנת מצבר לרכב בתל אביב עד הבית הוא לא רק נוח יותר אלא גם יחסוך לכם רבות בעלויות, מאחר ולא תצטרכו להזמין גרר שיגרור את הרכב למוסך במחיר מופקע.

אנחנו מציעים לכם את השירותים שלנו בכל רחבי תל אביב, כך שבין אם תצטרכו שירות מצברים לרכב בצפון תל אביב ובין אם מצברים לרכב בדרום תל אביב או בכל מקום אחר בארץ – תמיד תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מאיתנו מהנה מהיר.

שירות בכל שכונות העיר תל אביב

רמת אביביד אליהוקרית שלוםפלורנטין
הדר יוסףנווה שאנןביצרוןנווה שרת
הצפון הישןביצרוןרמת יצחקכפר שלם
נחלת בנימיןנווה צדקשרונהנווה אביבים
בבליצהלהאזורי חןנאות אפקה
רמת החיילאפקהגלילותשכונת התקווה
שכונות מרכז העירכרם התימניםקרית שאולשפירא