שירות החלפת מצברים באזור ראש העין עד בית הלקוח במחיר ללא תחרות 24/7 – צרו קשר ונגיע מהר.

כשמחפשים ספק מצברים בראש העין, מעוניינים שיהיה זה ספק שמוכר מצברים איכותיים, במחיר כמה שיותר נוח. זה בדיוק מה שתקבלו אם תיפנו אלינו – תותח המצברים.

מאחורינו לקוחות מרוצים רבים שיכולים לספר לכם גם על יתרון נוסף שאנחנו מספקים להם – שירות החלפת מצבר עד הבית בראש העין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

אצלנו תמצאו מצברים עבור כל סוגי כלי הרכב, מכל סוגי המותגים ומכל שיטות הטכנולוגיה. המשיכו לקרוא וגם אתם תבינו מדוע החלפת מצבר מבצעים רק עם תותח המצברים ולא עם שום גורם אחר.

 

מצבר עד הבית בראש העין במחירים מעולים!

✔️ מצברים איכותיים במחירים זולים 24/7!

✔️ שירות מהיר ומקצועי עד בית הלקוח

✔️ מצבר לאוטו, אופנוע, משאית

✔️ מגיעים לכל שכונות העיר: שבזי, אביב,

פסגות אפק, גבעת טל, רמב"ם, ועוד >>

טלפון שלנו: 055-9703783

 

מצברים בראש העין עד בית הלקוח במחיר ללא תחרות
מצברים לרכב בכל אזור ראש העין – לכל סוגי הרכבים

 

מצברים בראש העין לכל סוגי כלי הרכב

כאשר תיפנו אל ספקים אשר מוכרים מצברים בראש העין, תגלו בדרך כלל שרבים מהם די מוגבלים מבחינת סוגי המצברים שהם מציעים ושרובם מתעסקים רק עם מצברים של רכבים רגילים.

במידה ואתם צריכים מצבר לכלי רכב מסוג אחר, למשל מצבר לאופנוע בראש העין או מצבר לטרקטורון, תיאלצו לחפש בעיר אחרת. אבל אפשרת גם אחרת – לפנות אלינו לתותח המצברים ולקבל את סוג המצבר שתצטרכו בשירות עד הבית.

אצלנו תמצאו מצברים לכל סוגי כלי הרכב, אפילו אם תצטרכו מצבר למשאית, מצבר לאוטובוס או מצבר לקלנועית.

 

ההבדלים בין המצברים השונים

כשרוצים לרכוש מצבר לרכב בראש העין, יש להכיר את ההבדלים בין המצברים השונים על מנת לבחור נכון. חשוב להבין כי לכל רכב יש דרישות חשמליות שונות ועל כן הוא זקוק למצבר ספציפי. הנה מספר סוגי מצברים נפוצים למכירה:

✔️ מצברים רגילים – אלו הם מצברי עופרת חומצה רגילים שמיועדים לספק כוח חזק במיוחד להתנעת הרכב ולאחר מכן גם לתמוך בכל המערכות החשמליות שברכב. הם נפוצים מאוד ומתאימים לרוב כלי הרכב הפרטיים והמסחריים שעובדים על בנזין או דיזל. ניתן למצוא אותם בגרסה רטובה או יבשה.

✔️ מצברי Start-Stop טכנולוגיית ה-Start-Stop נכנסה לחיינו לפני כ-10 שנים בערך ותפקידה הוא לחסוך בדלק ולהקטין את זיהום האוויר שנובע מכלי רכב המונעים בדלק. באמצעותה הרכב נכבה לחלוטין בעת עצירה ומונע מחדש בעת לחיצה על דוושת הגז.

מאחר ומצברים אלו צריכים להיטען במהירות על ידי האלטרנטור בעת נסיעה, הם בנויים בטכנולוגיה שונה ממצברים רגילים, שבהם לא ניתן להשתמש ברכבים אלו.

✔️ מצברי פריקה עמוקה – מתאימים לכלי רכב תפעוליים חשמליים וכאלו ואחרים, למשל קלנועית, מלגזה חשמלית, יאכטה, קרוואן ועוד. הם אינם מיועדים לשימוש בכלי רכב המונעים על ידי דלק, מאחר והם אינם נטענים על ידי האלטרנטור אלא על ידי חיבור לרשת החשמל. עוד על פריקה עמוקה.

שימו לב: לפי סוג הרכב, כך יש לבחור את המצבר שמתאים לו מבחינת טכנולוגיה וגם מבחינת כוח והספק. כל מותגי המצברים המובילים בעולם מייצרים מצברים מכל הסוגים שציינו ואת כולם תוכלו למצוא אצלנו בתותח המצברים. למשל, מצבר בוש או מצבר ורטה מתוצרת גרמניה, מצבר שנפ או מצבר מתוצרת ישראל ועוד.

 

תותח המצברים ראש העין

 

רכישת מצבר לרכב בראש העין – מה לבדוק?

כל עוד תרכשו את המצבר שלכם מאיתנו, אתם יכולים להיות רגועים לגבי האיכות שלו. יחד עם זאת, כאשר רוכשים מצברים בראש העין או בכל מקום אחר, חשוב להכיר מספר דברים חשובים. מה צריך לבדוק לפני רכישת מצבר?

✔️ תאריך ייצור – על כל מצבר צריך להופיע תאריך הייצור שלו. במידה ומדובר במצבר ישן מדי, ייתכן כי הוא לא יצליח לשרת אתכם את פרק הזמן המצופה ממצבר חדש. אנחנו מקפידים לספק ללקוחות שלנו מצברים כמה שיותר חדשים.

✔️ סדרה – חלק מהמצברים מגיעים בתור סדרות שונות, כאשר כל חלק בסדרה מאופיין באיכויות שונות. למשל, מצברי ורטה מגיעים בתור הסדרה הכחולה (סטנדרט רגיל) והסדרה הכסופה (סטנדרט משופר). אנחנו נוכל לייעץ לכם במה כדאי לכם לבחור.

✔️ מי מתקין – גם המצבר האיכותי והמתאים ביותר לרכב שלכם לא יפעל כמו שצריך אם הוא לא יותקן בצורה נכונה. כאשר אתם רוכשים מצבר בראש העין מאיתנו אתם יכולים להיות רגועים מאחר וההתקנה תתבצע על ידי איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.

 

מחיר מצבר בראש העין

אתם בטח כבר רוצים לדעת כמה עולה מצבר חדש? בוודאי תשמחו לדעת כי מחיר מצבר בראש העין לא יעלה לכם כל כך הרבה אם תרכשו אותו מאיתנו, מאחר ואנחנו תמיד משתדלים להציע את המחירים המשתלמים ביותר בענף.

כמובן שישנם הבדלי מחירים בין מצבר גדול לקטן ובין מצבר חזק או חלש יותר, אך בכל מקרה תקבלו מאיתנו מחיר משתלם והוגן. אנחנו גם ידועים בכך שאנחנו מציעים מצברים בראש העין במבצע פעמים רבות במהלך השנה, כך שכדאי לכם לצלצל אלינו ולברר.

הנה טווח מחירים של מצברים בראש העין:

סוג המצברמחיר מומלץ
עלות מצבר למשאית בראש העין החל מ-1,650 ₪
מחיר מצבר סטארט אפ החל מ-460 ₪
כמה עולה מצבר לרכב בראש העין החל מ-450 ₪
מחיר של מצבר פריקה עמוקה החל מ-630 ₪
עלות מצבר לאופנועהחל מ-420 ₪

צריכים ספק איכותי ואמין לרכוש ממנו מצבר עם החלפה עד למקום בו אתם נמצאים? צלצלו אלינו לתותח המצברים ונגיע במהירות.

אזורי שירות בראש העין:

אזור תעשייה ראש העיןשכונת אביבגבעת הסלעיםגבעת טל
פסגות אפקהרקפותמצפה אפקנווה אפק
פסגת טלצה"לראש העין צפוןרמב"ם

יישובים נוספים: שירות מצבר לרכב בפתח תקווה | מצברים בקרית אונו