מנסים להתניע את הרכב ולא מצליחים? בשורות הבאות ננסה לסייע לכם לאתר את התקלה ובמידת הצורך נוכל להגיע אליכם להחליף מצבר.

ממש לא נעים להיתקל במצב בו הרכב לא מניע והדבר מאוד מלחיץ ומתסכל. מה תוכלו לעשות במקרה שכזה? ראשית, נשמו עמוק ושנית, תמיד ניתן לצלצל אלינו לתותח המצברים ולקבל מענה מיידי!

אנחנו כבר מתורגלים במתן שירות החלפת מצבר עד הבית לרכב שלא מניע בכל רחבי הארץ ונוכל להגיע אליכם במהירות, לבדוק את המצבר הישן של הרכב שלכם ולהחליפו בחדש בהתאם לצורך.

מאילו סיבות רכב עלול שלא להניע, כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם במצב בו הרכב לא מתניע ומה צריך לעשות? תכף תבינו הכל.

 

הרכב לא מניע? הזמינו מצבר עד הבית במחיר אטרקטיבי

✔️ מבחר סוגי מצברים במגוון רמות אמפר 

✔️ שירות בכל מקום שנוח לכם!

✔️ אחריות על כל מצבר שנרכש אצלנו

✔️ לייעוץ ולהצעת מחיר, צלצלו >>

טלפון שלנו: 055-9703783

 

הרכב לא מניע
הרכב לא מניע? הזמינו עכשיו שירות החלפת מצבר עד הבית וחזרו לנהוג תוך זמן קצר

 

האוטו לא מניע – מה יכולות להיות הסיבות לכך?

ישנן כמה סיבות נפוצות לכך שהרכב לא מניע – ניתן לזהות אותן בהתאם לסימנים הבאים:

סימנים שיש להתייחס אליהםמה כדאי לעשות
רכב לא מניע בפעם הראשונההסיבה העיקרית לתופעה זו היא שהמצבר של הרכב תקול או הגיע לסוף דרכו. קיימת אופציה נוספת למקור התקלה והיא מסנני שמן או דלק סתומים, אך אם הרכב שלכם מתוחזק כהלכה, ככל הנראה מדובר דווקא בבעיית מצבר.
רכב שלא מתניע ויש חשמלישנן שתי אפשרויות עיקריות לתופעה זו. או שהמצבר חלש דיו מכדי להניע את הרכב אך עדיין חזק בשביל לספק חשמל למערכות החשמליות, או שמדובר ברכב שאינו מסוגל להניע בגלל קודן תקול.
הרכב לא מניע ומשמיע תקתוקיםזהו מקרה קלאסי למצבר שאינו מסוגל לספק מספיק כוח על מנת להניע את הרכב. הדבר עשוי להצביע על מצבר שהגיע לסוף דרכו או על מצבר שנגמר בגלל שימוש לא נכון (למשל, השארת אורות דולקים בלילה).
האוטו לא מניע ויש סטרטר/אין סטרטרמאחר והסטרטר מקבל את הכוח הדרוש לו מהמצבר, כאשר הרכב מניע ויש סטרטר, ייתכן שנגמר לך הדלק או שקיימת בעיה של חיישן קראנק תקול או בעיה בקודן. כאשר הרכב לא מניע ואין סטרטר, יכול להיות שהסטרטר של הרכב הרוס, אך ברוב המקרים מדובר פשוט במצבר גמור.
רכב שלא מתניע בחום או בקור

כאשר רכב לא מניע בבוקר כשקר מאוד, זה יכול להיות סימן שצריך להחליף מצבר. יחד עם זאת, מאחר וכאשר הטמפרטורה נמוכה שמן הרכב סמיך יותר, ייתכן שלא מדובר בבעיית מצבר אלא במסנן שמן סתום.

כאשר הרכב לא מניע כשחם, הדבר עשוי להצביע על בעיה בחיישני הטמפרטורה של הרכב ולפעמים גם כן על בעיה במצבר.

רכב מניע ונכבה

אם הרכב שלכם מניע ומייד נכבה, הרי שככל הנראה מדובר בבעיה שבה לא מגיע מספיק דלק לתא הבעירה, מה שנגרם בעקבות פילטר דלק סתום או משאבת דלק פגומה.

גם קודן תקול עשוי לגרום לתופעה זו, במיוחד ברכבים חדשים עם מפתחות חכמים. אם הרכב מניע ונכבה בזמן נסיעה, ייתכן שמדובר בבעיית אלטרנטור.

הרכב לא מניע עם כבליםאם אתם לא מצליחים להתניע את הרכב גם עם כבלים, ייתכן שפשוט נגמר הדלק ברכב! לחלופין ייתכן שמדובר בבעיית קודן או סטרטר.

הרכב לא מניע מה עושים

הרכב לא מניע מה עושים? מתקשרים לתותח המצברים

 

מה עושים אם הרכב לא מניע?

יש לכם מאזדה, יונדאי, פיג'ו, או מכונית משפחתית מכל סוג אחר ואתם לא מצליחים להתניע אותה?

רוצים לדעת למה הרכב לא מניע והאם באמת מדובר בבעיה במצבר? צלצלו אלינו בכל שעה ואנחנו נגיע עם מד מתח מיוחד ונבדוק האם המצבר של הרכב זקוק להחלפה – או שעדיין ניתן להשתמש בו.

כלל האצבע אומר שאם לא ניתן להתניע את הרכב אחרי שהיה בחנייה הבעיה היא כנראה במצבר.

בכל מקרה, אל תתפתו לבצע אינסוף ניסיונות להניע את הרכב, שכן הדבר עלול לגרום להרבה יותר נזק מתועלת.

אם לאחר ניסיון אחד, שניים או שלושה ניסיונות המכונית אינה מניעה, צלצלו אלינו וספרו לנו האם יש או אין סטרטר, מתי פעם אחרונה הנעתם את הרכב והאם מערכות החשמל של הרכב (אורות, חלונות) עובדות.

במידה ונזדקק למידע נוסף, תקבלו מאיתנו הנחיות מה לעשות, האם לנסות להניע את הרכב שוב, היכן וכיצד לבדוק את תקינותו הפיזית של המצבר וחיבורו לרכב ועוד, כל מקרה לגופו.

בכל מקרה, מומלץ מאוד לפנות אלינו כאשר האוטו לא מניע וזאת במקום לגרור את הרכב למוסך בתור ברירת מחדל ולסיים את היום עם הוצאות הרבה יותר גדולות ממה שהמצב מחייב. במרבית הפעמים אכן מדובר בבעיית מצבר גמור או תקול שהחלפה שלו בצורה מקצועית תפתור את העניין במהירות.

 

הרכב לא מניע
הרכב לא מניע? אל תתנו לזה להרוס לכם את הטיול – הזמינו החלפת מצבר עד אליכם וחזרו ליהנות מהדרך

 

החלפת מצבר לרכב שלא מניע

איפה מחליפים מצבר לאוטו שלא מניע? במקום לפנות לספקי מצברים לא מוכרים או למוסכים יקרים, עדיף כי תיפנה אלינו. החלפת מצבר לרכב שלא מתניע מתבצעת על ידינו אצלכם בבית או במשרד ללא שום בעיה מיוחדת. אנחנו נגיע עד אליכם עם מצבר שמתאים לסוג הרכב והדגם הספציפי ונבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר.

 

מחיר החלפת מצבר לאוטו שלא מניע

כעת כשהבנתם מה עושים אם הרכב לא מניע, אתם בוודאי רוצים לדעת כמה תעלה החלפת מצבר לרכב, כאשר מתגלה כי הבעיה היא אכן במצבר. ובכן, הדבר תלוי בכמה היבטים:

✔️ גודל וכוח המצבר – יש הבדל בין כמה עולה להחליף מצבר למכונית גדולה או קטנה יותר. עבור רכב גדול דרוש מצבר גדול מימדים שמסוגל לספק אמפר גבוה ומצבר שכזה יהיה יקר יותר מאשר מצבר קטן שמספק אמפר נמוך יותר.

✔️ טכנולוגיית המצבר – כיום ניתן לרכוש לא רק מצבר רגיל, אלא גם מצברים מתקדמים יותר, למשל מצברי סטארט-סטופ. מצברים אלו עולים יותר, אך לפני כן חשוב לוודא כי הרכב אכן מחייב רכישה של מצבר מתקדם שכזה.

✔️ מותג המצבר – כאשר הרכב לא מניע וצריך להחליף מצבר, רצוי שלא להתפשר על האיכות שלו אלא לבחור במותג מצברים מוביל. מצברים מומלצים הם כאלה של שנפ, ורטה ובוש, אשר יבטיחו לכם שנים רבות של פעולה רציפה.

הרכב שלך לא מניע ואתם זקוק למצבר חדש? תוכלו להיכנס למחירון המצברים שלנו ולהתרשם מהעלויות האטרקטיביות של מגוון המצברים הקיימים.

 

רכב לא מתניע
רכב לא מתניע? יתכן מאד שהלך המצבר

 

לא מצליחים להתניע את המכונית? צלצלו אלינו לתותח המצברים!

אצלנו תוכלו לרכוש מצברי איכות מכל הסוגים, המותגים והטכנולוגיות, במחירים נוחים והוגנים שכוללים גם אחריות ארוכה. אנחנו נגיע עד אליכם ונבצע את העבודה אצלכם בבית או במשרד!

אתם יכולים לצלצל אלינו 24 שעות ביממה, כולל בשבתות ובחגים. שמרו את המספר שלנו – תותח המצברים.

תשובות לשאלות נפוצות

יש מספר סיבות מרכזיות לכך שאוטו לא מניע. הנפוצות שבהן: מצבר שנגמר או עומד להיגמר, אין דלק במכונית, בעיית סטרטר, בעיה בחיישן טמפרטורה כלשהו או קודן הרכב ועוד.

בחלק גדול מהמקרים הבעיה היא במצבר ולכן כדאי להתקשר אלינו שנגיע להחליף את המצבר ברכב במהירות לכל כתובת שתמסרו. ומה אם זו לא בעיית מצבר? במקרה כזה נשמח להכווין אתכם מה כדאי לעשות בהתאם למקרה.

בהחלט, השירות שלנו מתבצע בפריסה רחבה ונוכל להגיע עד אליכם להחליף מצבר ברכב.