תותח המצברים דואג לכם – שירות מצברים אמין ומקצועי בכל רחבי בת ים והסביבה, כולל אחריות!

אם הגעתם לכאן אתם כנראה מחפשים נותן שירות איכותי עבור החלפת מצבר לרכב בבת ים. נעים מאד, אתם יכולים להפסיק לחפש!

צלצלו אלינו לתותח המצברים ותיהנו מיתרונות רבים שלא תמצאו במקומות אחרים. אנחנו מציעים שירות החלפת מצברים לרכב באזור בת ים 24/7, עם אפשרות בחירה מבין מגוון רחב של סוגי מצברים ויצרנים, כולם במחירים הכי משתלמים שיש.

רוצים לדעת יותר על השירותים שלנו? איך בוחרים מצבר לרכב, כמה עולה להחליף מצבר בבת ים, טיפים, המלצות ומידע חשוב נוסף בנושא? מתחילים…

 

החלפת מצבר עד הבית בבת ים במחיר אטרקטיבי (מאד)!

✔️ מצברים לתושבי בת ים במחיר מבצע מיוחד

✔️ הגעה לבית הלקוח בכל אזור בת ים 24/7

✔️ החלפת מצבר בבת ים לכל סוגי הרכבים!

✔️ מגיעים לכל השכונות: פארק הים, בית וגן, 

 ניצנה, הגיבורים, רמת הנשיא, ועוד…

✔️ שירות מקצועי ומהיר עד הבית

התקשרו אלינו לטלפון: 055-9703783

 

מצבר בבת ים עד הבית במחיר זול
מצבר בבת ים עד הבית – הגעה מהירה 24/7, במחיר אטרקטיבי
מצבר שנפ Schnapp
מצבר שנפ
מצבר ורטה Varta
מצבר ורטה
מצבר בוש Bosch
מצבר בוש


שירות מצברים לרכב בבת ים – למה תותח המצברים?

כאשר אנחנו מגלים שאנחנו זקוקים למצבר חדש לרכב שלנו, בדרך כלל הדבר קורה באופן פתאומי ומשאיר אותנו חסרי אונים עם צורך להזמין שירותי גרירה לרכב עד למוסך. עלות הגרירה יקרה וכך גם עלות המצבר שמציעים לנו במוסך, וזה עוד לפני עלות ההתקנה.

לכן חשוב לדעת כי החלפת מצבר לרכב יכולה להתבצע בדרך שונה לחלוטין, שתהיה נוחה עבורכם, מקצועית ותחסוך לכם לא מעט זמן וכסף.

אנחנו מדברים על שירות מצברים בבת ים שניתן לכם עד הבית על ידי תותח המצברים. זוהי הדרך הטובה ביותר עבורכם לרכוש מצבר לרכב בבת ים, מבלי שתצטרכו להתאמץ יותר מידי.

פשוט צלצלו אלינו ואנחנו כבר נגיע עד אליכם, נבדוק את המצבר הישן שלכם ונדאג לספק לכם חדש, כולל התקנה. מעבר לעניין ההגעה לכל כתובת בעיר,

השירות שלנו כולל עוד מספר יתרונות חשובים:

✔️ החלפת מצבר בבת ים 24 שעות – אם לא די בכך שאנחנו מגיעים עד אליכם, הרי שאנחנו עושים זאת מסביב לשעון, 24/7. אז אם נתקעתם עם מצבר גמור בשעת לילה מאוחרת, בסוף השבוע או בערב החג, תמיד תוכלו לפנות אלינו!

✔️ סוגי מצברים מומלצים – אנחנו מקפידים להציע ללקוחות שלנו מותגי מצברים איכותיים, שיאפשרו לכם לקבל תמורה מלאה לכסף שלכם. למשל, מצבר שנפ, ורטה, בוש ואחרים.

✔️ אחריות – כל המצברים שלנו מגיעים עם אחריות ארוכה. בחלק מהמקרים גם תוכלו לבחור את משך תקופת האחריות, מה שמשפיע על המחיר.

כאשר אתם פונים אלינו על מנת לקבל שירות החלפת מצבר עד הבית בבת ים, אתם גם יכולים להיות בטוחים שלא תבזבזו כספים לשווא.

אנחנו תמיד מבצעים בדיקה יסודית של המצבר הקיים שלכם כשאנחנו מגיעים ובמידה ונגלה שהוא תקין, פשוט נסייע לכם להתניע ולא נחליף אותו שלא לצורך.

 

מצברים בת ים

 

רכישת מצבר בבת ים – ההיבטים החשובים

בבואכם לבחור מצבר לרכב בבת ים ישנם מספר היבטים שעליכם לשים לב אליהם:

  • טכנולוגיית המצבר – ישנם מצברים שעובדים בטכנולוגיות שונות, בין היתר מצברי Start-Stop, מצברי ג'ל, מצבר פריקה עמוקה ועוד. יש להתייעץ עם חשמלאי רכב באשר לסוג המצבר המתאים ביותר לסוג הרכב שלכם ואופי השימוש שלכם בו. כמובן שתקבלו את הייעוץ הזה במסגרת השירות שלנו.
  • עוצמה והספק – בכל מצבר מצוינים שני ערכים חשובים מאוד והם המתח והאמפר-שעה שלו. ערכים אלו צריכים להתאים לדרישות היצרן של הרכב שלכם. אם תסתכלו בספר הרכב תוכלו לגלות מהם הערכים הדרושים למצבר הרכב שלכם, אך בכל מקרה, תמיד נוכל לתת לכם את התשובה.
  • איכות המצבר – המצבר שתרכשו צריך לשרת אתכם מספר שנים ללא צרכי תחזוקה או התעסקות מיותרת כלשהי. לכן חשוב מאוד לרכוש מצבר איכותי ממותג מוביל, כזה שאף מציע מצברים שמתאימים באופן מושלם לאקלים הישראלי. כאמור, אצלנו בתותח המצברים תמצאו מצברים איכותיים בלבד, כך שתוכלו להיות רגועים.

 

מצברים בעיר בת ים עד הבית – בהתאמה מושלמת לכלי הרכב

לא משנה איזה כלי רכב יש לכם, נותן שירות מקצועי בתחום המצברים אמור להיות מסוגל להציע לכם מצבר חדש שמתאים לו. אצלנו תוכלו לקבל שירות מצברים לרכב בעיר בת ים עד הבית עבור כל סוגי כלי הרכב הקיימים ולהיות בטוחים שתמיד יימצא עבורכם המצבר המתאים. למשל:

  • מצבר למכונית – מלבד מצברי עופרת-חומצה רגילים רטובים, כיום קיימים גם מצברים מתקדמים יותר, כגון מצברי ג'ל יבשים, מצברי פריקה עמוקה וגם מצברי Start-Stop(AGM, EFB), שמתאימים לרכבים עם מערכת שמכבה אותם בכל עצירה.
  • מצבר לאופנוע או קטנועמצבר לקטנוע למשל הוא קטן יחסית ודורש מתח נמוך יותר משאר סוגי המצברים (עד 20 אמפר שעה), כך שהוא גם נטען מהר יותר.
  • מצבר למשאית או אוטובוס – עבור רכבים מהסוג הזה יש צורך במצבר גדול וחזק שיכול לספק לעיתים עד 225 אמפר-שעה של חשמל. גם אם יש לכם מיניבוס, תוכלו לרכוש מאיתנו מצבר של 60 עד 100 אמפר שיתאים לו.

מעבר לזה, תוכלו לרכוש מאיתנו גם מצברים לרכבי שטח וג'יפים וגם מצבר לטרקטורון, כמו גם מצברים לכלים חשמליים דוגמת מצבר לקלנועית או מלגזה.

 

מצבר עד הבית בבת ים

 

מצברים בבת ים במבצע – למה לשים לב?

עוד היבט שאמור לגרום לכם להעדיף לרכוש מצבר לרכב בבת ים מאיתנו הוא המחירים המשתלמים שלנו. תוכלו למצוא אצלנו גם מצברים בבת ים במבצע לאורך כל חודשי השנה, שמוזילים את המחיר עוד יותר.

חושבים שמצאתם מבצע טוב יותר אצל אחד המתחרים שלנו? שימו לב למספר דברים לפני שאתם רוכשים את המצבר:

✔️ מותג המצבר – מצבר בבת ים זול לא בעיה למצוא, השאלה היא מאיזה מותג הוא. עליכם לחפש מבצעים על מצברים של חברות מובילות, מה שלא כל כך פשוט למצוא, אלא אם תיפנו אלינו.

✔️ תוקף המצבר – לעיתים המבצע הוא לא באמת מבצע, אלא פשוט טריק שיווקי של חברת המצברים להיפטר ממצברים ישנים שכבר נמצאים הרבה זמן על המדף. על כן וודאו תמיד מהו תוקף המצבר, דבר שתוכלו לראות על המדבקה שלו.

✔️ אחריות – עוד דבר שהופך מבצע על מצבר ללא באמת משתלם הוא כזה שאינו כולל אחריות. במידה ואתם לא מתכננים למכור את הרכב שלכם בקרוב, אין סיבה שתתפשרו על כך.

אם תשאלו לקוחות עבר שלנו, תבינו מהר מאוד כי מצבר לרכב בבת ים כדאי לכם לקנות רק מאיתנו, על מנת להיות בטוחים שאתם מקבלים את המבצע הטוב והמשתלם ביותר.

 

מחיר מצבר בבת ים – כמה עולה?

מצבר לרכב בבת ים אמור לעלות לכם מאות שקלים בלבד כאשר מדובר ברכבי מיני או רכבים משפחתיים סטנדרטיים. רכישת מצבר לאופנוע בעיר בת ים תהיה מן הסתם זולה יותר מאשר רכישת מצבר לרכב, מאחר ויש צורך במצבר קטן יותר.

באותו האופן, מצבר עבור כלי רכב גדול יותר, דוגמת משאית ואוטובוס, יעלה הרבה יותר. בכל מקרה, אצלנו תמצאו מחירים משתלמים עבור מצברים לכל סוגי הרכבים וגם תקבלו את המצבר עד הבית, כשהמחיר יכלול גם התקנה שלו.

הנה טווחי המחירים המומלצים לצרכן עבור מצברים לרכב בעיר בת ים:

מצברים בבת ים מחיר לפי סוגמחיר מומלץ (משתנה למי אמפר)
מחיר מצבר ג'ל לקטנוע בעיר בת יםהחל מ-380 ₪
 מה עלות למצבר לאוטובוסהחל מ-990 ₪
מצבר סטארט סטופ בבת יםהחל מ-730 ₪
 כמה עולה מצבר לטרקטורוןהחל מ-650 ₪
מחיר מצבר לאוטו בעיר בת ים החל מ-450 ₪

מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם בכל יום ובכל שעה. צלצלו אלינו כבר עכשיו ונשמח לתת לכם שירות מהיר ומקצועי עד פתח הבית שלכם! תותח המצברים.

נתונים שירות בבת ים בשכונות הבאות:

אזור התעשיהבית וגןמרכז העירשיכון ותיקים
גן העירעמידררמת הנשיארמת יוסף

אזורי שירות סמוכים: מצבר בתל אביב | מצברים בלוד | החלפת מצבר ברמלה