החלפת מצברים בכל אזור כפר סבא במחירים ללא תחרות – שירות מקצועי 24/7 והגעה מהירה עד אליכם.

לא קל למצוא ספק מצברים בכפר סבא שיוכל להציע לכם מצבר איכותי במחיר משתלם וגם ידע להתאים עבורכם את המצבר לרכב שלכם. בימינו ישנם כל כך הרבה מותגים, דגמים וסוגים של מצברים, כך שלא תמיד פשוט לעשות זאת באופן עצמאי.

הפתרון? תותח המצברים. אנחנו מציעים שירות החלפת מצבר עד הבית בכפר סבא והשרון, כולל ייעוץ בבחירת המצבר וגם התקנה שלו בצורה הכי מקצועית שיש.

בשורות הקרובות תקבלו את כל המידע על השירות שלנו וגם תבינו כל כמה זמן כדאי לכם להחליף מצבר, מהם הסימנים המקדימים לכך שקיימת בעיה במצבר שלכם, אילו סוגי מצברים קיימים וכמה אמור לעלות לכם דבר כזה. 

 

מצבר עד הבית בכפר סבא במחיר אטרקטיבי!

✔️ מצברים במבצע לתושבי כפר סבא והסביבה

✔️ מצברים של מותגים מובילים ואחריות

✔️ החלפת מצברים בכפר סבא 24/7!

✔️ מגיעים לכל השכונות: הפארק, הפרחים, 

יוספטל, ותיקים, השכונה הירוקה ועוד.

טלפון שלנו: 055-9703783

 

מצבר עד הבית בכפר סבא
מצברים לרכב בכפר סבא עד הבית – זמינים להחלפת מצבר לרכב במחירים ללא תחרות!
מצבר שנפ Schnapp
מצבר שנפ
מצבר ורטה Varta
מצבר ורטה
מצבר בוש Bosch
מצבר בוש

 

החלפת מצבר בעיר כפר סבא – מגיעים עד אליכם!

אם אתם צריכים מצבר באופן דחוף מאחר והרכב אינו מניע או שהרכב שלכם מגלה סימנים של מצבר שעומד להיגמר, יש לנו את הפתרון הטוב ביותר עבורכם – שירות החלפת מצברים בעיר כפר סבא שמגיע עד אליכם לבית, למשרד או לכל מקום אחר.

לא, אנחנו לא מספקים שירותי דרך וגרירה ואנחנו לא נגרור את הרכב שלכם למוסך. אנחנו כן נבדוק את המצבר הקיים שלכם ובמידת הצורך נבצע את ההחלפה למצבר חדש שמתאים לכם ויאפשר לכם לחזור לכביש מיידית. 

מדוע כדאי לכם לפנות אלינו כשאתם מחפשים מצברים בכפר סבא, מעבר לעניין ההגעה עד הבית?

✔️ אמינות מעל לכל – אנחנו לעולם לא ננסה לדחוף לכם מצבר חדש שלא לצורך. כשנגיע אליכם נבצע בדיקה של המצבר הישן ורק אם נגלה כי הוא אכן גמור או עומד להיגמר, נציע לכם מצבר חדש במחיר משתלם.

✔️ מקצועיות ברמה גבוהה – השירות שלנו ניתן על ידי אנשי מקצוע שיודעים לבחור לכל לקוח את המצבר המתאים ביותר, הן מבחינת סוג הטכנולוגיה והן מבחינת התקציב. גם ההתקנה של המצבר מבוצעת בצורה קפדנית ומדויקת.

✔️ מצברים איכותיים בלבד – אנחנו לא מתפשרים על איכות המצברים שלנו ועל כן מציעים לכם את מותגי המצברים המובילים בעולם. למשל, מצבר שנפ, ורטה, מצברי בוש ועוד.

✔️ שירותי מצברים בכפר סבא 24/7 – זהו היבט חשוב מאוד מאחר ולעולם אין לדעת מתי המצבר שלכם יתחיל לעשות בעיות. אנחנו זמינים עבורכם 24 שעות ביממה, לאורך כל ימות השבוע, כולל בשבתות ובחגים.

✔️ מצברים בכפר סבא במבצע אנחנו תמיד מציעים מחירים נוחים וזולים ללקוחות שלנו אך גם מציעים מבצעים רבים לאורך השנה, שהופכים את הרכישה של מצברים בכפר סבא למשתלמת עוד יותר.

 

שירות מצברים בכפר סבא

 

מחיר מצבר לרכב בכפר סבא

התשובה לשאלה כמה עולה מצבר בכפר סבא תלויה במספר גורמים:

  • גודל וחוזק המצבר – ככל שמדובר בכלי רכב גדול יותר, כך הוא זקוק למצבר גדול וחזק יותר שיעלה יותר. למשל, רכישה של מצבר לאופנוע בכפר סבא או עבור כלי רכב רגיל, בדרך כלל תהיה זולה יותר מאשר מצבר של אוטובוס או משאית.
  • מותג המצבר – מחיר מצבר בכפר סבא תלוי גם במותג המצבר. כפי שכבר ציינו, ישנם מותגי מצברים שנחשבים ליותר איכותיים ועל כן גם ליותר יקרים. למשל, מצבר בוש, ורטה ושנפ. אצלנו תוכלו לרכוש אותם במחיר נוח וגם לקבל אחריות ארוכה שתהפוך את הרכישה למשתלמת יותר.
  • תקופת האחריות – קניית מצבר בכפר סבא רצוי שתכלול גם אחריות עבור המצבר. אורך תקופת האחריות משפיע על המחיר, אך חשוב כי לא להתפשר על אחריות קצרה מידי.

 

שימו לב: אם אתם מחפשים מצברים בכפר סבא בזול אך באיכות מעולה, כדאי לכם לפנות אלינו.

אנחנו מציעים לכם את המחירים הנוחים והמשתלמים ביותר עבור מצברים למכוניות וכלי רכב נוספים, בלי שום קשר למבצעים השונים שאנחנו מציעים ללקוחותינו לאורך כל השנה.

הנה טווח מחירים של מצבר באזור כפ"ס, כפי שריכזנו עבורכם בטבלה מסודרת:

מצבר בכפר סבא מחיר לפי סוגעלות משתנה לפי אמפר
מצבר למונית בעיר כפר סבאהחל מ- 880 ₪
מחיר של מצבר סטארט אפהחל מ- 450 ₪
כמה עולה מצבר ג'ל לקטנוע בכ"סהחל מ- 380 ₪
עלות של מצבר לטרקטורוןהחל מ- 650 ₪
מחיר מצבר שנפ לרכב בכפר סבא החל מ- 460 ₪

 

מצברים בכפר סבא לכל סוגי הרכבים

כאשר אתם פונים אל נותן שירות בתחום המצברים על מנת לרכוש מצבר, אתם צריכים להיות בטוחים שתוכלו למצוא אצלו בדיוק את סוג המצבר המתאים לכלי הרכב שלכם. גם בהיבט זה הבחירה בנו תספק את זה.

נשמח לתת לכם שירות בין אם תצטרכו מצבר לרכב פרטי או מסחרי, מצבר לרכב שטח כמו ג'יפ, מצבר לקטנוע או אופנוע, מצבר למשאית או אוטובוס וכל סוג רכב אחר.

תוכלו למצוא אצלנו את כל סוגי המצברים הקיימים, בין היתר מצברי עופרת-חומצה רגילים, מצברים עם תוספת קלציום, מצברי ג'ל, מצבר סטארט סטופ לכלי רכב שעובדים בטכנולוגיה זו ומצברי פריקה עמוקה לכלי רכב חשמליים ותפעוליים.

כל מצבר שכזה מגיע בהספקי עבודה אחרים הנדרשים בהתאם לגודל הרכב ומופיעים בספר היצרן.

 

כל כמה זמן כדאי להחליף מצבר?

על מנת שתיפנו אלינו בזמן ולא תיתקעו עם הרכב שלכם בשל מצבר גמור, חשוב כי תדעו כל כמה זמן כדאי להחליף מצבר לרכב שלכם. הדבר תלוי במספר גורמים:

#1 אופי השימוש – אם אתם נוטים לכבות ולהתניע את הרכב לעיתים תכופות (למשל בעבודתכם כשליחים), אם אינכם משתמשים ברכב יותר מידי והוא עומד ללא תזוזה בחניה מרבית הזמן, או שהמצבר שלכם מראש אינו מיועד לעבוד בתנאי האקלים הישראלי, הרי שלאחר שנה-שנתיים כבר כדאי להחליף את המצבר.

#2 סימנים מקדימים – ישנם סימנים מקדימים לכך שהמצבר שלכם עומד להזדקק להחלפה, כגון אורות שמתגברים ונחלשים בעוצמתם, מזגן שאינו מקרר כהלכה או חלונות חשמליים שעולים לאט יותר מהרגיל. אם אחד או יותר מאלו בא לידי ביטוי או שנדלקת נורת אזהרה שקשורה למצבר, צלצלו אלינו בהקדם.

#3 סוג המותג – אם ברכב שלכם מותקן מצבר ממותג שאינו איכותי, בהחלט ייתכן שכבר לאחר שנה-שנתיים תידרש החלפה שלו באחר. אם יש לכם מותג אחר, חזק יותר, כמו מצבר ורטה, בוש או שנפ, המצבר שלכם יכול להחזיק גם לתקופה של עד 5 שנים.

במידה ואתם לא בטוחים האם המצבר שלכם זקוק להחלפה, אתם תמיד יכולים לפנות אלינו על מנת שנגיע עד אליכם ונבדוק את המצבר על ידי מד מתח מיוחד.

שימו לב: מוקד שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם 24 שעות ביממה ויכול לספק לכם שירות מצברים באזור כפר סבא עד הבית בכל שעה שתצטרכו. מחכים לשיחתם –  תותח המצברים.

שירות בכל רחבי העיר כפר סבא

אזור התעשיההפרחיםקפלןיוספטל
עלייהשיכון ותיקיםהירוקה 60 הזמר העבריהשכונה הירוקה 80
גאוליםגבעת אשכולכפר סבא הצעירהשכונת אליעזר
אלי כהןהדריםשכונת הפארקחצרות הדר
למפרטכיסופיםסירקיןסביוני הכפר
שבזימעוזתקומהראשונים

ערים בסביבה: מצברים ברעננה | החלפת מצבר עד הבית ברמת השרון | מצבר לרכב בהרצליה

תשובות לשאלות נפוצות

עלות מצבר בכפר סבא מתחילה אצלנו ב-450 שקל ומשתנה בהתאם לחברה היצרנית ולאמפר הנדרש. מוזמנים להתקשר אלינו לקבלת הצעת מחיר מדויקת.

אחריות על מצבר משתנה לפי היצרן. חלק מהמצברים כמו מצברי ורטה מגיעים עם אחריות יצרן לשנתיים ואילו מצברים אחרים מגיעים עם תקופת אחריות שונה. צרו קשר לקבלת פרטים מלאים.

כמובן. בשיחה ציינו בפני הנציג את סוג הרכב שלכם, הדגם הספציפי ושנת הייצור ונדע להתאים לכם את המצבר באמפר הנכון.

מצבר ממוצע אמור להחזיק כ-3 שנים ולאחר מכן יש להחליפו בחדש.