נתקעתם באזור פתח תקווה וצריכים להחליף מצבר ברכב? צרו קשר וטכנאי של תותח המצברים ייצא אליכם במהירות.

כשאתם מחפשים מצבר לרכב בפתח תקווה, אתם למעשה מחפשים הרבה יותר מרק מצבר. אתם מחפשים שקט נפשי. אתם רוצים לדעת שלא תמצאו את עצמכם נתקעים עם הרכב באמצע שום מקום, במי יודע אילו שעות.

אתם רוצים לדעת שבעיצומו של בוקר לחוץ – לא תצטרכו למצוא את עצמכם מתוסכלים כי הרכב שלכם לא מניע, ואתם זקוקים למצבר חדש.

אתם צריכים שהכל יתקתק כמו שצריך, ושלא תצטרכו לרוץ לחפש שירות מצברים באזור פתח תקווה ולקוות שתמצאו את הגורם המתאים שזמין עבורכם עד לבית 24/7, ובמקרה יהיה לו גם את סוג המצבר המתאים עבור הרכב שלכם.

בנוסף, אתם גם רוצים לדעת שלא יעקצו אתכם. לא במחיר ולא בשירות שיתנו לכם. אתם רוצים שירות החלפת מצבר עד הבית, כזה שלא יפיל עליכם הוצאה שאתם לא מסוגלים לעמוד בה, ויספק שירות מקצועי ואמין –  כזה שאפשר לסמוך עליו בשעת צרה.

אבל איך מוצאים שירות כזה ומה צריך לדעת רגע לפני שמרימים את הטלפון לשירות החלפת מצברים בזול? בואו נתחיל…

 

החלפת מצבר עד הבית בפתח תקווה במחיר מנצח 24/7!

✔️ שירות מצברים בפתח תקווה עד הבית, לכל כתובת בעיר!

✔️ המצבר לא עובד? צרו קשר ונגיע מהר בכל שעה

✔️ מגוון מצברים בפתח תקווה במחירים נוחים!

✔️ מצבר בזול בפ"ת לרכב, לאופנוע, משאית ועוד.

✔️ שירות בכל השכונות: עין גנים, יוספטל, נווה גן,

נווה עוז, תקומה, שעריה, עמישב ועוד >>

צרו קשר בטלפון: 055-9703783

 

מצבר בפתח תקווה עד הבית בזול
מצבר בפתח תקווה עד הבית 24/7, כל מותגי המצברים במחיר זול
מצבר שנפ Schnapp
מצבר שנפ
מצבר ורטה Varta
מצבר ורטה
מצבר בוש Bosch
מצבר בוש

 

מצבר בפתח תקווה – איך בוחרים?

זקוקים להחלפת מצבר לרכב בפתח תקווה? הנה כמה דברים שחשוב שתדעו, רגע לפני:

✔️ מהו בעצם המצבר? המצבר הוא אולי אחד החלקים החשובים והקריטיים ביותר לתפעולו של הרכב. מדובר בעצם בכלי שאחראי לאספקת החשמל ברכב.
כל רכב, בין אם מדובר ברכב בעל תיבת הילוכים ידנית, אוטומטית ואפילו רובוטית, פועל על חשמל שמפעיל את הרכב ועל אספקת החשמל אחראי מצבר הרכב.

למעשה, כפי שודאי כבר נוכחתם לדעת, ללא מצבר ראוי – לא ניתן לתפעל ולהניע את הרכב. ניתן לחשוב על המצבר כמעין "סוללה" של הרכב, שנטענת ומגיעה לפורקן בהתאם לשימוש שלכם.

✔️ אילו גורמים משפיעים על אורך חיי המצבר? בין אם מדובר במצבר לאופנוע בפתח תקווה או מצב לקלנועית – ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על אורך חיי המצבר.

בין הגורמים ניתן למצוא השארת אורות דלוקים לאורך זמן גם כשהרכב כבוי (במידה ואורות הרכב שלכם אינם נכבים באופן אוטומטי) ובאורות הכוונה לפנסים הקדמיים ולאור הדלתות כאחד.

בנוסף, הפעלת מזגן משפיעה גם היא על אורך חיי המצבר, שכן, הפעלה חוזרת ונשנית בנסיעות ארוכות יכולה לשחוק את המצבר. עם זאת, ככלל – רצוי להחליף את המצבר כל כמה שנים (בין שלוש שנים לחמש, תלוי בסוג הרכב), גם אם לא זוהתה תקלה במצבר. זאת על מנת להבטיח שישנה בקרה על החלפת המצבר, ושלא תתקעו עם מצבר תקול באמצע הדרך.

✔️ איך מזהים שהתקלה היא אכן במצבר? אז איך מזהים שיש לנו תקלה במצבר? ישנן כמה דרכים להבין אם התקלה ברכב, הינה תקלה במצבר. הדרך הראשונה, והפשוטה ביותר היא שהרכב פשוט לא מתניע.

ברוב המקרים, אם הרכב אינו מתניע, האורות לא נדלקים והקודן אינו עובד כראוי – ניתן להבין שמדובר בבעית החשמל ברכב, או בקיצור – נדרשת החלפה של המצבר. אבל, וזה אבל חשוב, יש אפשרות לזהות את התקלה עוד לפני שהיא קורית עם כמה שלבים פשוטים וכך לחסוך מעצמכם עוגמת נפש.

בדרך כלל, כשיש תקלה במצבר או המצבר הגיע לפורקן – תדלק נורה ברכב שתראה כמו סוללה, או שתוכלו לנסות לבדוק את הצופר שלכם. אם הצופר נשמע חלש, ככל הנראה הגיע הזמן – להחליף את המצבר הישן, במצבר חדש.

✔️ האם כל מצבר יכול להתאים לרכב שלי? ישנם מגוון עצום של רכבים, וכיאה למגוון זה, ישנו גם מגוון עצום של מצברים. ישנם מצברים ייעודיים לרכבים פרטיים, למשאיות, אופנועים ואפילו ולאופנועי ים וקלנועיות.

בנוסף, ישנם גם הספקי מנוע שונים לסוגי הרכבים שיכולים להשפיע על המצבר אותו תצטרכו לרכוש. לכן, כשאתם מרימים טלפון לעסק להחלפת מצברים, חשוב למצוא שירות למצברים בפתח תקווה לכל סוגי הרכבים, כדי שלא תמצאו את עצמכם נתקעים עם המצבר הלא נכון.

חשוב בנוסף לציין, שאסור להתקין ברכב מצבר שלא מתאים לסוג הרכב שלכם ולהספק המנוע, שכן הדבר יכול להרוס את הרכב לחלוטין ולגרור להוצאות רחבות יותר.

✔️ האם חובה לרכוש מצבר חדש? ברגע שהרכב מזהה תקלה במצבר, או אחרי שעברו כשלוש – חמש שנים, רצוי לא לחכות ולהיזדרז עם רכישת המצבר החדש. אין לכם דרך לדעת מתי ואיפה תהיו כשהמצבר ברכב ייגמר.

זה יכול לתפוס אתכם בעיצומו של יום עבודה עמוס במיוחד או בדרך חזרה הביתה באמצע הלילה. חשוב להיות במעקב אחר אורך חיי המצבר ולרכוש מצבר חדש ברגע שאתם מזהים תקלה.

✔️ האם ניתן להחליף מצבר ברכב לבד? רצוי שלא תנסו להחליף את המצבר לרכב בצורה עצמאית. נכון, יהיו אנשים מסביבכם שיטענו שהם יכולים לעשות את זה עבורכם בכלום כסף – אבל כמו בכל דבר שקשור לרכב שלכם, רצוי לתת לבעלי המקצוע להתעסק עם נושא החלפת המצבר.

 

שירות מצברים עד הבית בפתח תקווה


מחירון מצבר לרכב בפתח תקווה

בין אם אתם מחפשים מצבר במבצע או אם אתם רוצים לדעת כמה עולה מצבר לרכב, התשובה היא פשוטה – מחיר מצבר לרכב בפתח תקווה משתנה בהתאם להספק המנוע שלכם, סוג הרכב וסוג המצבר.

יכול להיות שאתם מחפשים מצבר ורטה, או מצבר סטארט אפ – וכך או כך, סוג המצבר יכול להשפיע גם הוא על טווח המחירים.

לרוב, מחירו של מצבר בהספק נמוך יעלה בין 450 ל כ-600 שקלים, בעוד מצבר בהספק גבוה יעלה כ – 700 ל -2500 שקלים.

מצבר לרכב בפתח תקווה מחיר לפי סוגטווח מחירים מומלץ
מחיר מצבר למיניבוס בפתח תקווההחל מ-880 ₪
כמה עולה מצבר לאופנועהחל מ-380 ₪
מצבר לרכב פרטי בעיר פתח תקוווההחל מ-460 ₪
מחיר מצבר פריקה עמוקה החל מ- 450 ₪
כמה יעלה מצבר סטארט סטופ בפ"ת החל מ-730 ₪

שירות החלפת מצבר באזור פתח תקווה

אם אתם זקוקים לשירות החלפת מצברים, הנה כמה טיפים שייעזרו לכם לבחור לכם לבחור את השירות המתאים ביותר עבורכם:

✔️ טווח מחירים – חישבו על טווח המחירים, ונסו להגיע מוכנים מראש עם איזושהי ידיעה בנוגע לטוווח המחירים עבור המצבר החדש לרכב שלכם.

✔️ זמינות ונגישות – אין לדעת מתי תזדקקו לרכוש מצבר חדש לרכב. לכן, חפשו עסק שמציע שירות החלפת מצבר בפתח תקווה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בנוסף, נסו לחפש שהשירות יגיע אליכם עד הבית ויהיה נגיש לכל מקום שבו תהיו.

✔️ חפשו שירות עבור סוג הרכב שלכם – בין אם מדובר במצבר סטארט סטופ לרכב או ברכישת מצבר שנפ בעיר פתח תקווה, חפשו שירות שלא רק יחליף עבורכם את המצבר, אלא גם יהיו לו את מצברים מתאימים עבור הרכב שלכם.

כפי שכבר הזהרנו במאמר – לא ניתן להתקין ברכב מצבר שלא תואם את סוג הרכב, ואת ההספק שלו. הספק נמוך מידי או גבוה מידי יכול להרוס את הרכב לחלוטין, ולכן כדאי לבדוק עם העסק האם הם מוכרים מצברים שמתאימים לסוג הרכב ולסוג הספק המנוע שלכם.

 

מצבר לרכב פתח תקווה  

מצברים בפתח תקווה – אנחנו כאן עבורכם

בתותח המצברים, נשמח לעמוד לרשותיכם לכל שאלה או בקשה בנוגע לרכישת מצבר חדש לרכב שלכם, בנוסף, נשמח להציע לכם שירות החלפת מצבר לרכב בפתח תקווה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ולהגיע עד אליכם הביתה על מנת לספק לכם שירות.

מחפשים שירותי החלפת מצבר בפתח תקווה? בתותח המצברים אנחנו כאן עבורכם! צרו עימנו קשר עוד יום!

 

השירות זמין בכל שכונות העיר פתח תקווה:

אזור תעשיה סגולהאזור תעשייה קרית אריהאחדותבילינסון
הדר גניםהדר המושבותבת גניםגני הדר
נווה גןכפר גנים א', ב' וג'יוספטלמרכז העיר
נווה עוזנווה מעוזשיפרעין גנים
שכונת עמישבקרולקריית אלוןדוד אלעזר
קריית מטלוןהרב סלומוןקרית חזנירמת ורבר

זמינים גם כאן: מצבר עד הבית בתל אביב | מצברים בבני ברק | החלפת מצבר בראש העין