שירות החלפת מצבר לרכב ברמת גן מסביב לשעון במחירים אטרקטיביים – עבודה מקצועית ואחריות!

כאשר צריכים לרכוש מצבר לרכב ברמת גן מעוניינים שהדבר יתבצע במהירות, ללא צורך לגרור את הרכב למוסך לשם החלפת המצבר, וכמובן במחיר הכי נמוך שיש. תותח המצברים היא בדיוק המקום שיספק לכם את זה!

אנחנו מציעים לכם שירות החלפת מצבר עד הבית ברמת גן 24/7 והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותנו ותצטרפו לקהל לקוחותינו המרוצים שכבר נעזרו בשירות שלנו.

מתי עולה הצורך להחליף מצבר, אילו סוגי מצברים תוכלו לרכוש מאיתנו, מהן הבדיקות שעליכם לעשות לפני רכישה של מצבר לרכב שלכם, כמה עולה מצבר ברמת גן במידה ורוכשים אותו מחברה אמינה ולמה כדאי לכם לרכוש אותו מאיתנו? ריכזנו עבורכם את כל התשובות!

 

החלפת מצבר ברמת גן עד הבית מחיר ללא תחרות!

✔️ מצבר לרכב ברמת גן עם אחריות!

✔️ מבחר סוגי מצברים באזור רמת גן

✔️ שירות מצברים עד הבית בר"ג!

✔️ מחירים נוחים ועבודה מסביב לשעון

טלפון שלנו: 055-9703783

 

מצבר ברמת גן במחיר אטרקטיבי
מצבר ברמת גן עד הבית, כל מותגי המצברים במחיר מבצע, זמינים 24/7
מצבר שנפ Schnapp
מצבר שנפ
מצבר ורטה Varta
מצבר ורטה
מצבר בוש Bosch
מצבר בוש

 

החלפת מצבר לרכב ברמת גן – איך יודעים שהגיע הזמן?

תקלות שונות עלולות לגרום לרכב שלכם לא להניע, לא כולן קשורות בהכרח למצבר של הרכב. אז כיצד תדעו כי עליכם לפנות אל חברה כמונו שמציעה שירותי החלפת מצבר לרכב ברמת גן עד הבית? הנה כמה היבטים שעליכם לבדוק או לשים לב אליהם:

✔️ תוקף המצבר – מצברים מיועדים להחזיק בין שנתיים ועד חמש שנים, כך שבמידה והרכב מתחיל לעשות בעיות מבחינת התנעה ועברו מספר שנים מאז הרכישה של המצבר, ייתכן שהמצבר שלכם באמת גמור. תוכלו להסתכל על התוקף שלו, במדבקה שאמורה להיות על גביו ולהיות יותר חכמים.

✔️ סימנים חיצוניים – אם הרכב שלכם מתחיל לקרטע בעת ניסיונות התנעה, הציצו במצבר שלכם ושימו לב האם הוא ניזוק בצורה כלשהו, נשבר או נסדק והאם מופיעים סימני קורוזיה על המחברים. במידה והרכב אינו מניע כלל ואינו משמיע רעש בעת ניסיון התנעה, ייתכן כי אחד מהחיבורים התנתק.

✔️ בדיקת מתח – מתבצעת על ידי מכשור מיוחד והיא יכולה לספק את המידע המאומת ביותר לגבי יכולת המצבר להיטען ולספק מתח. את הבדיקה הזאת אנחנו יכולים לבצע עבורכם ולמעשה זוהי הדרך הטובה ביותר לדעת מתי צריך להחליף מצבר.

 

מחירון מצברים ברמת גן

טווח מחירי מצברים לאוטו ברמת גן נע בין מאות שקלים ויותר מכך וזאת כתלות בגודל המצבר, סוג המותג, הטכנולוגיה שלו ולעיתים גם לפי משך תקופת האחריות המבוקשת על ידי הלקוח.

מה שלא תבחרו, תגלו כי מחיר מצבר ברמת גן אצלנו הוא משתלם ונוח במיוחד. ריכזנו עבורכם את טווחי המחירים הממוצעים עבור רכישה של מצבר לרכב ברמת גן:

מחיר מצבר ברמת גן לפי סוגעלות מומלצת (משתנה לפי אמפר)
 עלות של מצבר לרכב ברמת גן החל מ-450 ₪
מחיר מצבר סטארט סטופ של שנפהחל מ-730 ₪
מצבר ורטה למשאית באזור רמת גןהחל מ-1,190 ₪
כמה יעלה מצבר לאופנועהחל מ-380 ₪
מצבר שנפ לג'יפ בעיר רמת גן החל מ-480 ₪

כעת כשאתם יודעים היכן למצוא מצברים למכירה ברמת גן איכותיים ובמחיר משתלם, אנחנו בטוחים שתעשו את הבחירה הנכונה – תותח המצברים, כמובן!

 

מצברים ברמת גן – איזה סוג לרכוש?

קיבלתם החלטה נבונה ופניתם אלינו במסגרת חיפושיכם אחר חברה שמציעה שירות מצברים ברמת גן עד הבית. הגענו אליכם, בדקנו את המצבר הקיים שלכם וגילינו שחלפו כמה שנים מאז ההחלפה האחרונה והמצבר פשוט כבר לא מסוגל להיטען יותר, או שפשוט נוצרה בו תקלה בשל נזק כלשהו.

בשורה התחתונה, אין ברירה מלבד לבצע החלפה של המצבר ובוודאי תשמחו לדעת שאצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המצברים, כולל המותגים האיכותיים ביותר. למשל:

# מצבר שנפ – שנפ היא חברה ישראלית שמייבאת ומשווקת מגוון רחב של מצברים איכותיים. כל מצברי החברה נמכרים גם אצלנו במגוון שמתאים לכל סוגי הרכבים – רכבי מיני, רכבים משפחתיים, רכבים מסחריים, ג'יפים, אופנועים ועוד. מצברי שנפ מגיעים עם אחריות של בין 12 ל-20 חודשים.

# מצבר בוש – מחפשים מצבר לרכב ברמת גן שיחזיק לכם זמן רב עם תקופת אחריות ארוכה? קחו בחשבון את המצברים של חברת בוש הגרמנית. מצברי בוש מתאימים לאקלים הישראלי, מגיעים עם כיסוי כפול למניעת בריחת אדי מים ועם אחריות של 24 חודשים. גם אותם ניתן לבחור בהתאמה מושלמת לכל סוגי הרכבים, כולל משאיות.

# מצבר ורטה – זהו עוד מצבר מתוצרת גרמניה שמציג איכות ברמה הכי גבוהה שיש. בהתאם לזאת הוא גם יקר יחסית ולכן חשוב כי תכירו גם את המותג סטארט אפ שמיוצר תחת החסות של ורטה. מצבר סטארט אפ גם כן נחשב לאיכותי מאוד, אך מתומחר נמוך יותר וגם בעל אחריות קצרה יותר, 12 חודשים לעומת 24 חודשים של מצבר ורטה מקורי.

לא משנה איזה מותג מצברים תעדיפו, כדאי לכם לרכוש אותו אצלנו. אם אתם מחפשים מצברים זולים ברמת גן אך באיכות מעולה, אנחנו הכתובת – מבטיחים לכם שלא תתאכזבו!

 

מצבר עד הבית ברמת גן

 

מה צריך לבדוק לפני רכישת מצבר לרכב?

החלפת מצבר לרכב ברמת גן, כמו בכל מקום אחר, צריכה להתבצע בצורה מדויקת על מנת שהמצבר החדש אכן יתאים לרכב הספציפי שברשותכם. מה צריך לבדוק לפני רכישת מצבר לרכב על מנת להשיג את ההתאמה הזאת?

  • מתח והספק – כל רכב זקוק למצבר מתאים עבורו מבחינת מתח, הספק ואפילו התאמה לגומחה המיועדת עבורו ברכב. מצבר חזק מדי לא ייטען על ידי האלטרנטור של הרכב. מצבר חלש מדי פשוט ישאיר אתכם בסופו של דבר תקועים עד שיגיע מישהו עם כבלים לסייע לכם.
  • טכנולוגיה – יש לבחור את המצבר המתאים לסוג הרכב גם מבחינת טכנולוגיית המצבר ולא רק לפי מתח והספק. ישנן מספר טכנולוגיות שעל פיהן פועלים מצברים בימינו, בין היתר מצברי סטארט-סטופ, מצברי עופרת-חומצה רגילים, מצברים יבשים לעומת רטובים, מצברי פריקה עמוקה ועוד.
  • חדש או משומש – עוד דבר שצריך לוודא כשרוכשים מצברים לרכב ברמת גן הוא האם מדובר במצבר חדש או משומש. אין רע במצבר משומש כשרוצים מחיר זול יותר, כל עוד אתם בתור לקוחות מודעים לכך ומוודאים כי הוא מתוחזק היטב. כאשר מדובר במצבר חדש לגמרי, וודאו זאת על ידי בדיקה של תאריך הייצור של המצבר שמופיע על גביו וגם שימו לב כי אתם מקבלים אחריות רשמית של היצרן.

 

כאשר אתם בוחרים לרכוש מאיתנו מצבר לרכב ברמת גן, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מצבר איכותי שגם יתאים לרכב שלכם ולתקציב שלכם באופן מושלם. את ההתקנה של המצבר

אנחנו מבצעים על ידי איש מקצוע מוסמך בשירות שמגיע אליכם עד הבית!

 

שירות מצברים רמת גן

 

למה כדאי להחליף מצבר ברמת גן עם תותח המצברים?

מצבר לרכב בעיר רמת גן כדאי לכם לרכוש אך ורק דרך תותח המצברים. כבר הזכרנו שאנחנו מגיעים אליכם עד הבית – יתרון משמעותי שלא כל חברת מצברים מציעה. מעבר לזאת, אנחנו מספקים לכם גם יתרונות רבים נוספים:

✔️ כל סוגי המצברים תחת קורת גג אחת – זקוקים למצבר לרכב רגיל? לרכב מסחרי גדול? מצבר למשאית או מצבר לאופנוע ברמת גן? אנחנו מציעים לכם את כל סוגי המצברים, מכל סוגי הטכנולוגיות ומכל סוגי המותגים המובילים.

✔️ מצברים במבצע ברמת גן – המחירים שלנו תמיד נוחים ושווים לכל כיס, אך מעת לעת אנחנו יוצאים גם בקמפיינים ומבצעים שהופכים את הרכישה למשתלמת עוד יותר עבורכם.

✔️ החלפת מצבר ברמת גן 24 שעות – לעולם אין לדעת מתי המצבר של הרכב שלכם ישבוק חיים ולכן אנחנו זמינים עבורכם מסביב לשעון – 24/7. אין זה משנה מתי תצטרכו מצבר לרכב ברמת גן, אנחנו נגיע עד אליכם, נבדוק אותו ונחליף אותו אם יעלה הצורך בכך.

 

מגיעים להחליף מהר בכל השכונות ברמת גן

הגפןהבורסהבר אילןחרוזים
הראשוניםותיקיםמרום נווהמרכז העיר
נחלת גניםנווה יהושעבורוכוברמת אפעל
קרית קריניצירמת חןרמת עמידרצנחנים
רמת שקמהתל גניםתל בנימיןשיכון המזרחי

מה בסביבה? מצברים תל אביב | החלפת מצבר בגבעתיים | שירות מצברים בני ברק