צריכים מצבר לרכב בהוד השרון באופן דחוף? התקשרו וטכנאי שלנו יגיע במהירות לסייע.

לא רוצים להיות תלויים יותר בחברים או בני משפחה שינסו להתניע לכם את הרכב וגם לא להיאלץ לגרור את הרכב למוסך ולבזבז זמן וכסף? שימרו את המספר של תותח המצברים ותוכלו להיות רגועים מעכשיו והאלה.

אנחנו מציעים לכם שירות מצבר עד הבית בהוד השרון שכולל בדיקה של המצבר הישן וגם החלפה שלו במידת הצורך. אנחנו מתחייבים להגעה מהירה, למצברים איכותיים ולמחירים הכי נוחים שיש.

 

מצבר לרכב בהוד השרון מחיר ללא תחרות!

✔️ מצברים בהוד השרון עם אחריות 

✔️ מצברים איכותיים במחיר פגז!

✔️ שירות מהיר ומקצועי עד הבית

✔️ להזמנת מצבר חדש, צלצלו >>

טלפון: 055-9703783

 

מצברים בהוד השרון
החלפת מצבר לרכב במחיר מבצע מיוחד לתושבי הוד השרון!

 

מחירון מצבר לרכב בהוד השרון

מחיר מצבר בהוד השרון תלוי בכמה דברים:

✔️ סוג כלי הרכב – ככל שמדובר בכלי רכב גדול יותר, כך הוא יצטרך מצבר חזק וגדול יותר ולכן מחירו יתייקר. לדוגמא, מצבר לאופנוע בהוד השרון יהיה זול יותר ממצבר של רכב רגיל.

✔️ סוג המצבר מבחינת טכנולוגיה מצבר סטארט-סטופ יהיה יקר יותר ממצבר עופרת-חומצה רגיל, כשגם במקרה הזה החוזק והגודל משפיעים על המחיר.

✔️ סוג המותג – מצבר בוש או של ורטה יהיה יותר יקר מכזה של מותג שנפ.

אבל אין לכם מה לדאוג – עלות מצבר באזור הוד השרון אינה צריכה להיות גבוהה גם כאשר מעוניינים במותגים המובילים שהזכרנו.

כל שעליכם לעשות זה לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו ותקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד שלא תמצאו במקומות אחרים.

ונגלה לכם גם סוד קטן – אנחנו מציעים ללקוחות שלנו גם מצברים בהוד השרון במבצע במהלך השנה, מה שמוזיל את המחיר הנמוך שלנו אפילו עוד יותר.

מחיר מצבר הוד השרוןמחיר מומלץ
כמה עולה מצבר סטארט סטופ EFBהחל מ-730 ₪
מחיר מצבר למשאית בהוד השרוןהחל מ-1,550 ₪
כמה עולה מצבר לרכב של שנפהחל מ-450 ₪
עלות מצבר לאופנוע בהוד השרוןהחל מ-420 ₪
מצבר לאוטו הוד השרוןהחל מ-450 ₪
 מצבר סטארט סטופ AGMהחל מ-880 ₪

מצברים בהוד השרון – לפי מה בוחרים?

החלפת מצברים בעיר הוד השרון, כמו בכל מקום אחר, צריכה להתבצע תוך התחשבות בכמה היבטים חשובים:

✔️ כוח – כל כלי רכב חייב מצבר בכוח שמתאים לו. הכוח נמדד בערך אמפר (יותר נכון, אמפר-שעה) וככל שהוא גדול יותר, כך הוא מתאים לכלי רכב יותר גדולים וחזקים.

אז אם אתם מחפשים מצבר לקטנוע, כזה של 9 עד 12 אמפר בלבד יוכל להתאים, כתלות בסוג הדגם הספציפי. עבור אופנוע תצטרכו בדרך כלל מצבר של 30 אמפר, עבור רכב פרטי או מסחרי מרבית המצברים יהיו בין 50 ל-80 אמפר וכשמדובר על מצבר למשאית או אוטובוס מידת האמפר יכולה גם לעבור את ה-100 אמפר.

✔️ טכנולוגיה – בנוסף יש לבחור את המצבר תוך התאמה לטכנולוגיה על פיה פועל הרכב. עבור כלי רכב עם מערכות התנעה רגילות מתאימים מצברי עופרת-חומצה רגילים.

רכבים עם מערכות Start-Stop פועלים על מצברים מיוחדים דוגמת מצברי AGM ורכבים חשמליים זקוקים לסוללות ליתיום. אם יש לכם כלי רכב תפעוליים, קרוואן או יאכטה, תצטרכו מצברי ג'ל מיוחדים.

✔️ מידות – מצבר צריך להיכנס בקלות לגומחה שמיועדת עבורו בכלי הרכב. יש לקחת בחשבון שאם מפעילים עליו לחץ הוא עשוי להישבר ולצאת מכלל פעולה ואף לגרום לנזק בלתי הפיך לאלמנטים הצמודים אליו.

רכבים שמיוצרים במזרח הרחוק בדרך כלל עובדים עם מידות מצברים יפניים ורכבים אירופאיים עם מידות אירופאיות. רכבים שמיוצרים בארצות הברית גם כן מגיעים עם גומחה שמתאימה למידות התקן באירופה.

רק התאמה מדויקת של סוג המצבר לרכב שבו הוא אמור להיות מותקן על פי הפרמטרים הללו תבטיח שהוא באמת יעשה את עבודתו לאורך שנים וגם לא יגרום לנזקים כלשהם לרכב.

 

קניית מצבר חדש בהוד השרון – איך לבחור?

נשאלת השאלה איך תדעו לבחור מצבר שיתאים לכל דרישות הרכב? אתם יכולים לקבל את התשובה לכך בכמה אופנים:

✔️ בדיקת המצבר הקיים – הרימו את מכסה המנוע ובדקו איזה מצבר מותקן כרגע ברכב שלכם. העתיקו את הפרטים המצויים על המדבקות וזה סוג המצבר שאתם צריכים.

✔️ בדקו בספר הרכב – יכול להיות שהפרטים על גבי המדבקות נמחקו עם הזמן או שהמדבקות בעצמן ירדו. במקרה הזה פתחו את הספר הרכב (או אתרו אותו באינטרנט) ונסו להבין איזה מצבר אתם צריכים.

✔️ פנו לתותח המצברים – האמת היא שאתם לא באמת צריכים לדעת איך לבחור את המצבר. פשוט צרו קשר עם תותח המצברים ואנחנו כבר נדע להתאים לכם מצבר לפי סוג הרכב, הדגם והשנתון שלו.

קניית מצבר בהוד השרון הופכת להרבה יותר קלה ופשוטה בעזרתנו. אנחנו נגיע אליכם מתי שתצטרכו ונבדוק את המצבר הישן שלכם לעומק.

במקרים רבים נגלה שכל מה שצריך לעשות זה להטעין אותו ובמקרה ובכל זאת נחליט שצריך להחליף אותו, נעשה את זה במקצועיות אצלכם בחנייה.

 

מצבר בהוד השרון
החלפת מצבר בהוד השרון עד הבית, מגיעים מהר לכל כתובת – מחירים מעולים!

 

למה עוד חשוב לשים לב?

לקוחות רבים פונים אלינו לאחר שרכשו מצבר זול בהוד השרון מנותן שירות כלשהו והתאכזבו מאוד.

אז קודם כל אנחנו אומרים להם שאיתנו זה לא יכול לקרות! כן תמצאו מחירים זולים ונוחים, אך עניין האכזבה? לא אצלנו!

כל המצברים שאנחנו מתקינים הם באיכות מעולה, ממותגים מובילים ומתוחזקים כמו שצריך. מעבר לזאת, אנחנו תמיד נותנים להם מספר המלצות לגבי מה צריך לבדוק לפני קניית מצבר, במיוחד כשהמחיר שלו נמוך, וכדאי שגם אתם תכירו אותן:

1) האם מדובר במצבר חדש או משומש? – מצברים משומשים זולים מאוד, אבל האם באמת זה מה שתרצו לקנות? מצברים כאלה מראש אינם מיועדים להחזיק יותר מדי זמן ומתאימים בעיקר עבור מי שעומד למכור את הרכב בקרוב ואינו מעוניין להשקיע במצבר בראייה ארוכת טווח.

2) מה תאריך התפוגה של המצבר? – אולי המצבר שמציעים לכם מאוד זול כי הוא פשוט מתקרב לתאריך התפוגה שלו? מידע זה אמור להופיע על גבי מדבקה שמוצמדת למצבר. לא הייתם רוצים לרכוש מצבר שעומד להיות פג תוקף, מאחר והדבר מצביע על מוצר שלא יחזיק מעמד את פרק הזמן המקסימלי.

3) מאיזה מותג המצבר? – זה מאוד יפה שמציעים לכם מצבר חדש לגמרי במחיר נמוך, אך מאיזה מותג בדיוק? ישנם מצברים שמראש לא נחשבים לכאלה שיחזיקו לכם לתקופה ארוכה, למשל קוריאניים או סיניים. העדיפו לקנות מצבר של מותגים מובילים ומוכרים בעולם. למשל, מצבר ורטה, בוש או מצבר שנפ.

עכשיו כשאתם יודעים ממי כדאי לכם לקבל שירות מצברים בהוד השרון, כל שנותר לכם זה לצלצל אלינו ולהזמין שירות.  מחכים לשיחתכם – תותח המצברים.

שירות בכל השכונות בהוד השרון

אזור התעשייהנווה נאמןשרתמגדיאל
שכונת הדרגיל עמלמתחם 1200מתחם 200
נווה הדררמות מנחםרמתייםגרין פארק