מצבר סטארט סטופ הוא אחד מסוגי המצברים המתקדמים ביותר כיום וכמובן שגם אותו תוכלו לרכוש אצלנו בתותח המצברים.

המצבר מתאים לרכבים שעובדים בטכנולוגיה הקרויה Start & Stop ובשורות הקרובות תקבלו את כל המידע לגביו. תבינו מה זה מצבר סטארט סטופ, כיצד הוא עובד בדיוק, מה היתרון שלו ומה ההבדל בינו לבין סוגי מצברים אחרים,

כל כמה זמן צריך להחליף אותו, כמה עולה מצבר סטארט סטופ של שנפ, ורטה, בוש ויצרניות אחרות וגם תקבלו תשובות לשאלות נוספות.

 

החלפת מצבר סטארט סטופ מחיר אטרקטיבי!

✔️ שירות מקצועי בפריסה ארצית רחבה

✔️ מצברי START STOP איכותיים עם אחריות

✔️ הגעה מהירה עד לבית הלקוח!

✔️ מצברים של יצרנים מובילים

✔️ לתיאום הגעה או ייעוץ, התקשרו >>

טלפון שלנו: 055-9703783

 

מצבר סטארט סטופ
מצבר סטארט סטופ בפריסה ארצית 24/7, מבחר מצברי Start & Stop במבצע של המותגים המובילים

 

מה זה בעצם מצבר START & STOP?

מצבר START & STOP, או בשמו המתורגם לעברית -מצבר עצור וסע, הוא סוג של מצבר מתקדם ומיוחד במינו.

איך פועל מצבר סטארט סטופ? כאשר הרכב נמצא במצב עצירה מלאה, פעילות המנוע נעצרת והיא חוזרת לפעול רק כאשר ממשיכים בנסיעה ולוחצים על דוושת הגז.

מה שמיוחד במצבר זה הוא שבזמן שהרכב עומד במקום וכבוי, המצבר עדיין מספק את הכוח הדרוש להפעלתן של כל מערכות הרכב שכן פועלות, כגון המזגן, התאורה, מערכת הסטריאו, הגה הכח וכו'. את רעשי ההתנעה החוזרים והנשנים ניתן לשמוע כאשר נמצאים ליד רכב שכזה ברמזורים ובפקקים.

 

מהם היתרונות של מצבר סטופ אנד סטארט?

מדוע בכלל נכנס לשימוש מצבר סטארט סטופ? על מנת לספק מספר יתרונות מאוד חשובים, כאלה שלא קיימים במצברים אחרים. היתרונות של מצבר סטופ אנד סטארט הם:

✔️ חיסכון בדלק – כאשר רכב עומד מונע הוא עדיין שורף דלק, מה שגורם לבזבוז רב של דלק ולכן גם להוצאות כספיות גבוהות. הכיבוי של הרכב בכל פעם שעוצרים והתנעתו מחדש על ידי המצבר המיוחד הזה, למעשה חוסכים כ- 6% מהוצאות הדלק וזה משמעותי ביותר.

✔️ שמירה על איכות הסביבה – מניעת שריפת דלק בזמן עצירה מפחיתה את מידת זיהום האוויר של כלי הרכב ולכן תורמת מאוד לאיכות הסביבה, במיוחד באזורים עירוניים צפופים.

✔️ מצבר מתקדם ביותר – מדובר בטכנולוגיה מתקדמת מאוד שמצליחה לייצר מצברים בעלי משך חיים ארוך, עם מחזורי התנעה רבים ויכולת אספקת זרם חשמלי קבוע ורציף לרכב לאורך כל משך החיים של המצבר.

 

מצבר סטארט סטופ מחיר זול

 

במה מצבר סטארט סטופ שונה ממצבר רגיל?

רבים שואלים אותנו מה ההבדל בין מצבר רגיל לרכב למצבר START STOP, מה הוא כולל בתוכו מבחינת רכיבים, איך עובדת מערכת STOP – START והאם ניתן להתקין מצבר שכזה על כל רכב?

ובכן, מצבר סטארט סטופ דומה במהותו למצבר רגיל, אך ההבדל ביניהם טמון בסידור הפנימי של לוחות המתכת והחומרים השונים שמצפים אותם.

בעוד במצברים רגילים מדובר בלוחות מתכת חשופים, הרי שבמצברי סטארט סטופ הלוחות מצופים בפולימרים שונים (או פיברגלס) שמשפרים את יכולת אספקת הזרם והטעינה שלהם ובכך מתבטאים כל היתרונות שציינו.

משום שכך, אין להרכיב מצבר רגיל על רכב עם מערכת סטארט סטופ וזאת משום שהוא אינו מיועד לעמוד במחזורי התנעה רבים כל כך בזמן קצר, מה שיגרום להרס מהיר שלו, תוך פגיעה אפשרית במערכות החשמליות של הרכב.

ומה לגבי ההיפך? ניתן להתקין מצבר סטארט סטופ ברכב רגיל, אך חשוב להתייעץ לפני כן, מאחר ולא תמיד ניתן יהיה להשיג את היתרונות הנדרשים כמו ברכבים שבהם כבר מותקנת המערכת.

 

אילו סוגים של מצברי סטארט סטופ קיימים?

מותגי מצברים רבים החלו לייצר ולשווק מצברים בטכנולוגיית START STOP ואצלנו בתותח המצברים תוכלו לרכוש מצבר סטארט סטופ טיטניום, שנפ, ורטה, בוש ועוד.

מעבר לעניין המותג, חשוב לדעת כי מצברים אלו נחלקים לשני סוגים אשר מתאימים לסוגי רכבים שונים.

מצבר EFB – במצבר זה יושמה טכנולוגיה מתקדמת שכוללת את ציפוי הלוחות המתכתיים שבתוכם בחומר פולימרי שהוא מוליך למחצה.

התוצאה הסופית היא מצבר שתומך במערכת START & STOP ובעל יכולת התנעה מעולה גם בעומסים כבדים (למשל, מחזורי התנעה וכיבוי רבים בפרק זמן קצר). מצבר מהסוג הזה מעולה עבור כלי רכב קטנים יחסית. עוד על מצבר EFB.

מצבר AGM – זהו מצבר חדש יותר מ-efb והוא מתאים עבור כלי רכב גדולים יותר או לכאלו שבהם מיושמות יותר מערכות חשמליות. נוזלי החומצה במצברים אלו ספוגים בתוך לוחות פיברגלס מיוחדים שממוקמים קרוב ללוחות המתכתיים המוליכים. עוד על מצבר AGM.

מבנה זה חושף את הלוחות החשמליים טוב יותר ליונים החומציים ובכך מתקבלת יכולת משופרת של התאוששות לאחר התנעה ואפשרות פריקה של עד 80% מבלי לאבד יכולת אספקת זרם קבועה.

מעבר לטכנולוגיה, חשוב לבחור את המצבר גם לפי הכוח שהוא מסוגל לספק, בהתאם לסוג הרכב שברשותכם. לאיזה רכבים מתאים מצבר סטארט סטופ?

עוצמת המצברסוג הרכב 

מצבר סטארט סטופ 50 אמפר

מתאים לרכבי מיני דוגמת קיה פיקנטו ויונדאי i10
מצבר סטארט סטופ 60 אמפרמתאים גם כן לרכבים קטנים, אך כאלה שדורשים כוח רב יותר, כגון אלפא רומיאו, פיאט 500, מאזדה 3 ועוד
מצבר סטארט סטופ 65 אמפרמתאים לכלי רכב גדולים וחזקים יותר ובעלי מערכת חשמלית שעובדת בהספק גבוה. למשל -מאזדה 6
מצבר סטארט סטופ 80 אמפרזהו מצבר חזק ביותר שמתאים לרכבי שטח, רכבים אמריקאיים גדולים כגון ביואיק, רכבי BMW, וולוו ועוד

הדרך לדעת לבחור בדיוק את המצבר המתאים מבחינת הספק כוח היא פשוט לבדוק זאת בספר הרכב שלכם או להתייעץ איתנו.

בהתאם לכך נוכל להמליץ לכם על אחד מבין מותגי המצברים הרבים שלנו. זה יכול להיות מצבר סטארט סטופ שנפ של 50 אמפר, 60 אמפר ורטה או כל מצבר אחר בהספק המתאים והמותג המועדף עליכם.

 

כל כמה זמן צריך להחליף מצבר START & STOP?

בסופו של דבר, למרות שמדובר בפלא טכנולוגי של ממש בעולם המצברים, גם מצברי סטארט סטופ סופם לצאת מכלל פעולה ולא להצליח לספק את רמת המתח הנדרשת להתנעת הרכב ו/או לעמוד בדרישות המערכות החשמליות שלו.

הדבר מתרחש עקב שינויים כימיים בבסיסים והחומצות שבתוך המצבר, התנדפות מים וירידה הדרגתית ביעילות ההטענה מחדש. כאשר המצבר מתחיל להיחלש, ניתן לזהות זאת על ידי אותם הסימנים שנגרמים במצבר רגיל שחוק – נורת המצבר נדלקת, קיים קושי בהתנעת הרכב בבוקר והאורות מהבהבים.

אז מתי צריך להחליף מצבר מסוג סטארט סטופ? כל 3 עד 5 שנים, מיד עם הופעת הסימנים.

 

מחיר מצבר סטארט סטופ

ישנם מספר פקטורים שמשפיעים על עלות של מצבר סטארט סטופ:

✔️ סוג המצבר – ניתן להגיד כי מצבר סטארט סטופ בטכנולוגיית ה-agm יהיה בדרך כלל יקר יותר ממצבר טכנולוגיית ה-efb, אך כל מקרה לגופו.

✔️ גודל מצבר – ככל שמדובר בכלי רכב גדול יותר, כך יש צורך במצבר גדול יותר והמחיר שלו עולה בהתאם.

✔️ סוג המותגמחיר מצבר סטארט סטופ של ורטה יקר יותר משנפ וזול יותר מבוש, אך גם במקרה הזה כל מקרה לגופו והדבר תלוי בסוג המצבר וגודלו.

✔️ אחריות – ניתן לבחור את משך תקופת האחריות, שנעה בין 18 ל- 24 חודשים, מה שמשפיע על המחיר.

אצלנו בתותח המצברים תמצאו מחירים משתלמים ביותר וגם תוכלו לקבל מאיתנו שירות החלפת מצבר סטופ סטארט לרכב עד הבית. כך לא תצטרכו לבזבז זמן וכסף מרובים על הזמנת שירותי גרירה שיביאו את הרכב למוסך.

הנה טבלה שמרכזת עבורכם טווח מחירים של מצברים מסוג סטארט סטופ עד הבית:

מצבר סטארט סטופ מחיר לפי סוגטווח מחירים מומלץ
מצבר ורטה 80 אמפר Start Stop AGMהחל מ-950 ₪
מצבר Start Stop EFB שנפ 60 אמפרהחל מ-730 ש"ח
מצבר עצור וסע EFB שנפ 70 אמפרהחל מ-800 ש"ח
מצבר ורטה 60 אמפר AGMהחל מ-830 ש"ח
מצבר ורטה 70 אמפר סטארט סטופ AGMהחל מ-880 ש"ח

המצבר שלכם שבק חיים ואתם מחפשים מצבר איכותי במחיר משתלם? צלצלו אלינו לתותח המצברים ותקבלו את הטוב ביותר!

היתרון המשמעותי ביותר הוא החיסכון בדלק. בעוד שרכב עם מצבר רגיל ימשיך לפעול בכל עצירה ולשרוף דלק גם אם הוא לא נוסע בפועל, רכב עם מצבר סטארט סטופ נכבה כשהרכב עוצר ועשוי לחסוך לכם בממוצע כ-6% מהוצאות הדלק.

קיימים מספר הבדלים בין מצבר רגיל למצבר סטארט סטופ. הראשון הוא בסידור הפנימי של לוחות המתכת וחומרי הציפוי – בעוד מצבר רגיל מכיל לוחות מתכת חשופים, מצבר סטארט סטופ הלוחות מצופה בחומר פולימרי לשיפור אספקת זרם החשמל והטעינה שלהם.

כמובן, תקבלו אחריות יצרן בדיוק כמו עם כל מצבר אחר שנמכר אצלנו.

מחיר מצבר סטארט סטופ משתנה בהתאם לחברה היצרנית ולגובה האמפר הנדרש לדגם הרכב שלכם. ככלל, ניתן לומר כי עלות מצבר כזה מתחילה ב-600 ש"ח ועשויה להגיע גם ל-1000 ש"ח ויותר.