שירות מצברים לקיה פיקנטו עד הבית במחירים מעולים. מגיעים אליכם מהר לבצע החלפה מקצועית כולל אחריות.

גם אם תטפלו ברכב ברמת התחזוקה הגבוהה ביותר, לא תפספסו שום טיפול ותשתמשו רק בחלפים מקוריים, עדיין תצטרכו להחליף מצבר לקיה פיקנטו שלכם אחת למספר שנים. אך אל דאגה, אתם לא צריכים לשבור את הראש, לבזבז זמן או כסף על הגעה למוסך.

פנו אלינו לתותח המצברים ונגיע אליכם עם מצבר חדש לגמרי שיתאים לכם. כן – שירות החלפת מצבר לקיה פיקנטו עד אליכם.

למרות שאנחנו נטפל בכל הדברים עבורכם, עדיין חשוב שתדעו איך בוחרים מצבר לקיה פיקנטו וגם כמה עולה מצבר לקיה פיקנטו ולכן ריכזנו עבורכם את כל המידע.

 

מצבר לקיה פיקנטו מחיר ללא תחרות!

✔️ מצברים חדשים לקיה פיקנטו + אחריות

✔️ שירות החלפת מצבר עד הבית!

✔️ מצבר לרכבי Kia Picanto >>

טלפון: 055-9703783

 

מצבר לקיה פיקנטו
מצברים של שנפ, בוש, ורטה לקיה פיקנטו במחיר פגז רק בתותח המצברים!

 

איזה מצבר מתאים לקיה פיקנטו – כמה אמפר?

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת הוא כמה אמפר צריך במצבר לקיה פיקנטו הספציפית שלכם.

קיה פיקנטו הוא רכב מאוד קטן וקומפקטי שהשתנה לאורך השנים מבחינת מראה, נפח מנוע ואבזור חשמלי ולכן על פניו נראה שצריכים להיות הבדלים בין רכב לרכב מבחינת חוזק המצבר.

הנה טבלה שתסביר לכם איזה מצבר מתאים לקיה פיקנטו לפי שנה. כפי שתבינו ממנה, זה לא בדיוק כך.

דור הפיקנטושנהאמפר מתאים
דור ראשון2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010המצבר הנדרש עבור שנתונים אלו הוא של 50 אמפר, אך בכל מקרה בשנים אלו הרכב לא שווק בישראל
דור שני2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017בין השנים 2015 ל-2017 קיה פיקנטו היה הרכב הנמכר ביותר בישראל. אם יש לכם דגם שנקנה בשנים אלו תצטרכו מצבר של 40 אמפר
דור שלישי2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024למרות שבדגמים של השנים האלה מושם דגש רב יותר על מולטימדיה לעומת הדור הקודם, נפח המנוע נשאר זהה ולכן גם במקרה זה מצבר 40 אמפר יספיק

אז כמו שבטח הבנתם – מצבר לקיה פיקנטו 40 אמפר הוא הבחירה הנכונה בכל המקרים וזה לא משנה אם יש לכם דגם ישן או חדש יותר, מאובזר יותר או פחות.

 

מצבר לקיה פיקנטו מחיר זול

 

מה עוד חשוב לדעת לפני החלפת מצבר לקיה פיקנטו?

לאחר שהבנתם מה ערך האמפר שמתאים לכם, חשוב שתכירו עוד כמה פרמטרים שעל פיהם אנחנו מתאימים לכם מצבר לרכב Kia Picanto:

✔️ גודל המצבר – המצבר אמור להתאים במדויק מבחינת גודל לשקע המיועד עבורו ברכב. המידות של הקיה פיקנטו הן בסטנדרט היפני וזה בדיוק מה שתקבלו אם תבצעו את הקנייה מאיתנו. מצבר כזה יכנס בצורה חלקה למקום שלו ולא יהיה צורך להפעיל שום מאמץ שיגרום לנזק.

✔️ טכנולוגיית המצבר – פיקנטו הוא רכב מאוד חסכוני ופשוט יחסית. הוא לא כולל מערכות מתוחכמות מדי מבחינה אלקטרונית וגם אין בו מערכת Start-Stop.

לכן, המצבר המתאים עבורו הוא מצבר עופרת-חומצה רגיל. אם בכל זאת תרצו להשקיע ברכב שלכם קצת מעבר, תוכלו לרכוש מאיתנו מצבר בטכנולוגיית סטארט סטופ שמתאים למצברים קטנים, כמו מצבר EFB או מצבר AGM וליהנות מאיכות ואורך חיים ממושך יותר.

✔️ מותג המצבר – קיימים כמה סוגי מותגים שנחשבים ליותר איכותיים בעולם המצברים. אנחנו תמיד ממליצים עליהם ללקוחות שלנו מאחר והם מותאמים לאקלים הישראלי, עשויים מחומרים איכותיים ועל כן מחזיקים לתקופה ארוכה יותר.

בנוסף הם מגיעים עם אחריות של 12 עד 24 חודשים. מצבר ורטה, מצבר בוש או מצבר שנפ לקיה פיקנטו הם דוגמאות טובות לכך.

בכל מקרה, לא משנה באיזה מצבר מדובר, אנחנו מחזיקים במלאי גדול ותמיד נוכל לספק לכם את המצבר שתצטרכו.

 

מצבר לקיה פיקנטו
החלפת מצבר לקיה פיקנטו עד הבית – מגיעים מהר בפריסה רחבה!

 

מחיר מצבר לקיה פיקנטו

טווח מחירים של מצברים לרכב קיה פיקנטו אינו נחשב לגבוה מידי לעומת מצברים של דגמי רכבים אחרים, מאחר מדובר במצברים קטנים וחסכוניים מאוד.

משום שכך, ממש אין טעם להתחיל לחפש פתרונות זולים ופחות איכותיים (מצברים משומשים, למשל) וניתן לרכוש כזה חדש לגמרי מבלי להתפשר על דבר.

המחירים שלנו נמוכים מאוד ובוודאי גם תשמחו לדעת שתוכלו לקנות מאיתנו מצבר לקיה פיקנטו במחיר זול גם כאשר מדובר על יצרני המצברים המובילים (שנפ ורטה, בוש ועוד) ושתמיד תמצאו אצלנו גם מצבר לקיה פיקנטו במבצע שיוזיל לכם את המחיר עוד יותר.

הנה המחירים הממוצעים עבור מצברים לקיה פיקנטו ממותגים שונים:

עלות מצבר לקיה פיקנטומחיר מומלץ
מחיר מצבר של שנפ 40 אמפר לקיה פיקנטוהחל מ-450 ₪
כמה עולה מצבר סטארט אפ לקיה פיקנטו החל מ-460 ₪
עלות מצבר בוש 40 אמפר לקיה פיקנטוהחל מ-540 ₪
מצבר לקיה פיקנטו 40 אמפר של ורטההחל מ-610 ₪

מחיר מצבר לקיה פיקנטו נוח ומשתלם ושירות עד הבית הן לא הסיבות היחידות שבגללן כדאי לכם לפנות אלינו, אלא גם התקנה של המצבר החדש על ידי איש מקצוע מטעמנו.

למעשה הוא גם יבדוק את המצבר הישן שלכם, יוודא שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו ורק לאחר מכן יקבל החלטה – האם מספיק רק להטעין אותו או שצריך להחליף אותו בכזה חדש.

עם כל כך הרבה יתרונות שירות, לקוחות רבים נשארים איתנו לאורך שנים ויודעים שאנחנו הכתובת היחידה שמומלץ לפנות אליה כשצריכים מצבר חדש לקיה פיקנטו.

שימרו את המספר שלנו ונשמח לצרף גם אתכם למעגל הלקוחות המרוצים שלנו. תותח המצברים.

מצבר מתאים לקיה פיקנטו הוא מצבר 40 אמפר. הדבר נכון לכל השנתונים והדגמים של הרכב שקיימים כיום בישראל.

המחיר משתנה לפי יצרן המצבר, אך ככלל ניתן לומר כי עלות מצבר לקיה פיקנטו נעה בין 450 שקלים ל-600 שקלים.

חיובי. צרו קשר ונתאם הגעה מהירה של טכנאי למקום בו אתם נמצאים לביצוע החלפה למצבר הקיים בקיה שלכם.