שירות מצבר ליונדאי i20 עד הבית – מגיעים במהירות להחליף לכם את המצבר במקצועיות ובמחיר פגז.

אם אתם מחפשים מצבר ליונדאי i20 באופן דחוף כי נתקעתם עם רכב שאינו מניע או שאתם פשוט רוצים לבצע החלפה בגלל שתאריך התוקף של המצבר עומד להיגמר, תותח המצברים היא הכתובת.

נשמח להגיע אליכם לכל מקום שתבקשו, נבצע בדיקה של המצבר הקיים שלכם ובמידת הצורך נתקין לכם חדש מבלי שתצטרכו להתאמץ. כל זאת במהירות ובמחירים הכי נוחים שיש.

 

מצבר ליונדאי i20 מחיר נדיר עד הבית!

✔️ מצברים ל-Hyundai i20 בפריסה רחבה

✔️ מגוון מצברים ליונדאי i20 עם אחריות

✔️ מצבר לדגם i20 של יונדאי!

✔️ להצעת מחיר משתלמת, חייגו >>

טלפון: 055-9703783

 

מצבר ליונדאי i20
צריכים מצבר ליונדאי i20? צרו קשר ונגיע תוך זמן קצר!

 

מצבר ליונדאי i20 בוחרים לפי שנתון הרכב

כאשר רוצים לרכוש מצבר ליונדאי i20 כמה אמפר נדרש זה הדבר הראשון שצריך לדעת. את הנתון הזה תוכלו למצוא בספר הרכב שלכם, אך בכל מקרה אנחנו תמיד נדע לתת לכם את התשובה ולבחור לכם מצבר מתאים.

על מנת שבכל זאת יהיה לכם מושג כלשהו, הכנו עבורכם טבלה שמסכמת לכם איזה מצבר מתאים ליונדאי i20 לפי שנה מבחינת אמפר:

שנתון הרכבחוזק המצבר

2011 – 2010

בשנים אלו יונדאי i20 שווקה עם מנועים גדולים יחסית (1.4 ו-1.6 ליטר), מה שלמעשה מחייב שימוש במצבר חזק יחסית של 55 אמפר
2019 – 2012בשנים אלו נפח המנוע של יונדאי i20 הופחת ל-1.25 ליטר, מה שאפשר שימוש במצברים של 50 אמפר
2020הדגמים הרגילים של יונדאי i20 בשנה זו עבדו כמו קודמיהם, אך בשנה זו הגיע לישראל גם הדגם יונדאי i20 N עם נפח של 1.6 ליטר ומנוע טורבו שדורשים מצבר של 60 אמפר
2021 ואילךמאז 2021 יונדאי i20 הקטינה את נפח המנוע שלה ל-1.0 ליטר, אך יחד עם אבזור חשמלי מתקדם יותר ומנוע טורבו נדרש 50 אמפר

חשוב לשים לב: אם אתם בעלי דגם יונדאי משנת 2021 והלאה, ייתכן מאוד שבספר הרכב שלכם יהיה כתוב שאתם זקוקים למצבר 45 אמפר ולא 50. זה בהחלט אפשרי ותלוי למעשה במותג המצבר.

המצבר המקורי של הרכב עשוי להיות של 45 אמפר וכך גם במקרה וכבר רכשתם בעבר מצברים של מותגים מובילים כמו מצבר ורטה או בוש, שנחשבים למאוד חזקים.

במידה ואתם מעדיפים מותגים אחרים כגון סטארט-אפ או שנפ, יש להעדיף את גרסת ה-50 אמפר שהיא למעשה המקבילה של ה-45 אמפר של המותגים הגרמניים או המקוריים שמגיעים עם הרכב.

 

מצבר ליונדאי i20
החלפת מצבר ליונדאי i20 עד הבית במחיר זול, שירות מהיר ומקצועי!

 

קצת רקע על רכב יונדאי i20

יונדאי i20 (באנגלית: Hyundai i20) היא מכונית סופר מיני מבית היוצר של ענקית הרכב הקוריאנית.

היא התחילה להיות משווקת בישראל ב-2009 והשתכללה עם השנים, כשהדגמים שלה החל מ-2021 כוללים מנוע בנזין טורבו בנפח של 1.0 ליטר.

ברכב שנחשב לסוס עבודה, יעיל, חסכוני ואמין במיוחד. כיאה לרכב כל כך איכותי, כך נדרש עבורו גם מצבר ברמה גבוהה שיתמוך בכל המערכות שכלולות בו.

 

למה כדאי לכם לרכוש מצבר ליונדאי i20 מאיתנו?

ישנם כמה יתרונות שאמורים לגרום לכם להעדיף לרכוש מצבר לרכב Hyundai i20 דווקא מאיתנו:

✔️ שירות מצברים ליונדאי i20 עד הבית – במקום שתצטרכו לגרור את הרכב למוסך או להיות תלויים בשכנים או בני משפחה שיועילו בטובם להגיע ולעזור לכם עם כבלים, פשוט צלצלו אלינו ונגיע במהירות.

נוכל להתניע לכם את הרכב במידה והמצבר שלו רק התרוקן, או להחליף לכם את המצבר אם הבדיקה תגלה שזה מה שצריך לעשות.

✔️ אבחון והתקנה מקצועיים במקום – אנחנו יודעים שרבים מכם לא יודעים מה לבדוק לפני רכישת מצבר ואיתנו גם אין צורך שתצטרכו להסתבך עם זה. טכנאי שלנו יגיע אליכם, יבדוק את המצבר הישן שלכם ובמידת הצורך ידע לבחור לכם מצבר חדש שיתאים לרכב שלכם מבחינת אמפר וסוג הטכנולוגיה.

✔️ מגוון רחב של סוגי מצברים – אין זה משנה איזה מצבר תצטרכו, נוכל לספק לכם אותו. אנחנו מציעים לכם את כל סוגי המותגים המובילים בעולם – בוש, ורטה, שנפ ועוד וגם מצברים מכל סוגי הטכנולוגיה שקיימים כיום – מצברי עופרת חומצה רגילים עבור הדגמים עד שנת 2020 ומצברי Start-Stop עבור הדגמים שבהם מופעלת מערכת זו לאחר שנת 2021.

✔️ מחירים נוחים עם אחריות ארוכה – רוצים לקנות מצבר ליונדאי i20 בזול, אבל שהמחיר יהיה משתלם ויכלול גם אחריות ארוכה? זה בדיוק מה שתקבלו אם תרכשו אותו מאיתנו.

 

כמה אמור לעלות לכם מצבר ליונדאי i20?

אין תשובה אחת לשאלה כמה עולה מצבר לרכב יונדאי i20 מאחר והדבר תלוי בסוג הרכב הספציפי מבחינת שנתון. ככל שתצטרכו מצבר עם אמפר גבוה וחזק יותר, כך הוא בדרך כלל יעלה יותר.

מחיר מצבר ליונדאי i20 תלוי גם בסוג הטכנולוגיה – מצבר רגיל יהיה זול יותר מכזה בטכנולוגית סטארט-סטופ. חשוב גם לדעת כי טווח מחירים של מצברי יונדאי יכול להיות שונה לגמרי בהתאם למותג המצבר, גם אם הוא מאותה הטכנולוגיה והספק של אמפר.

הנה מחירון ממוצע שיעשה לכם קצת סדר בעניין:

מחיר מצבר לרכב יונדאי i20מחירון מומלץ
כמה עולה מצבר 50 אמפר לרכב יונדאי i20  (שנפ)החל מ-480 ש"ח
מחיר מצבר 50 אמפר לרכב (בוש)החל מ-590 ש"ח
עלות מצבר 55 אמפר לרכב יונדאי i20 (ורטה)החל מ-650 ש"ח
כמה יעלה מצבר 60 אמפר (ורטה)החל מ-660 ש"ח

כפי שתגלו כאשר תדברו עם מוקד שירות הלקוחות שלנו, אנחנו תמיד משתדלים לעשות את הכל על מנת להציע לכם מחירים כמה שיותר נמוכים. לכן גם תמצאו אצלנו מצברים במבצע כמעט בכל חודשי השנה.

צלצלו אלינו והיווכחו בעצמכם. מבטיחים לכם שלא תתאכזבו. תותח המצברים.