אם אתם צריכים ספק מצברים בנס ציונה שמציע מצברים איכותיים במחיר מעולה, הגעתם למקום הנכון.

אצלנו בתותח המצברים תוכלו לקבל שירות החלפת מצבר לרכב בנס ציונה עד הבית ולהיות בטוחים שתקבלו את המוצר והשירות הטובים והמתאימים ביותר לרכב שלכם, במחיר הכי משתלם שיש.

תוכלו לרכוש מאיתנו מצבר של יצרנים מובילים דוגמת ורטה, בוש, שנפ ועוד וגם לקבל אחריות ארוכה שתהפוך את הרכישה שלכם למשתלמת עוד יותר.

מתי צריך להחליף מצבר ברכב, מהם הדגשים שחשוב להתייחס אליהם בבחירתו, כמה עולה מצבר חדש ומידע חשוב נוסף – את הכל תבינו מיד.

 

מצבר עד הבית בנס ציונה במחיר זול!

✔️ מגיעים מהר לכל כתובת ברחבי העיר

✔️ שירות מהיר, אמין ומקצועי 24 שעות

✔️ מבחר מצברים בנס ציונה לכל כלי רכב

✔️ לשירות / ייעוץ, התקשרו אלינו >>

טלפון: 055-9703783

 

מצבר בנס ציונה
מצברים בנס ציונה עד הבית – זמינים להחלפת מצבר לרכב במחיר זול

 

מצבר חדש בנס ציונה – מתי זה הזמן לכך?

מצבר לא נחשב לאחד מהחלקים שלהם קצב בלאי מהיר ברכב, בהשוואה לבלמים למשל. כך שבפועל, מי שמקפיד לרכוש מצברים בנס ציונה מספק מקצועי כמונו שמציע מצברים של מותגים מובילים כגון מצבר ורטה, בוש, שנפ ועוד, צפוי להחליף את המצבר שלו בממוצע רק אחת ל-3 שנים בערך.

אם עברו כ-3 שנים ועדיין לא החלפתם מצבר, אולי זהו זמן מעולה להקדים תרופה למכה ולהזמין כבר עכשיו מצבר, כדי שלא תיתקעו עם הרכב.

אם הרכב שלכם כבר מתחיל להראות סימנים של מצבר מקרטע (חלונות חשמליים שיורדים לאט, נורת אזהרה שנדלקת וכו') אז כדאי שתמהרו.

אם הרכב כבר אינו מניע בכלל, אז תהיו זקוקים לנו בדחיפות ותוכלו לקבל מאיתנו שירות מצברים עד הבית בנס ציונה ולמעשה גם למשרד שלכם.

 

החלפת מצבר לרכב בנס ציונה

ישנם עוד גורמים שקובעים את משך השימוש במצבר עד שהוא שובק חיים. אנחנו מודעים אליהם ובהתאם לכך מקפידים על הדברים הבאים כשאנחנו מוכרים מצברים בנס ציונה ללקוחות שלנו:

✔️ התאמה לרכב – כשרוכשים מצבר לרכב בנס ציונה או בכל מקום אחר, חשוב מאוד שהמצבר יתאים במדויק לסוג הרכב הספציפי מבחינת הכוח והממדים שלו. אנשי המקצוע שלנו יודעים לבחור עבור כל לקוח את המצבר המתאים ביותר לרכב שלו.

✔️ התקנה מקצועית – גם המצבר האיכותי והיקר ביותר לא יעבוד כמו שצריך אם לא יותקן כהלכה, ולמעשה הוא גם ייהרס מהר יותר. השירות שלנו כולל התקנה מקצועית ומדויקת אצלכם בחניה של הבית.

✔️ מצברים חדשים לגמרי – למרות שזה נראה מובן מאליו, לא כל ספק מצברים באזור נס ציונה מציע מצברים חדשים לגמרי, אלא משומשים ומחודשים או כאלו שלא עברו שימוש מעולם אך אוחסנו בתנאים לא טובים או קרובים לתאריך פגות התוקף שלהם. אצלנו זה לא יכול לקרות!

מעבר לזאת, ישנם מותגי מצברים שנחשבים ליותר איכותיים ולכן מחזיקים מעמד יותר זמן ממותגים אחרים. למשל מצבר שנפ, בוש, ורטה ועוד שתוכלו לרכוש מאיתנו. מצברים אלו גם מגיעים עם אחריות ארוכה של עד 24 לחודשים כתלות ביצרן, כך שאתם יכולים להיות רגועים מכל בחינה שהיא.

 

איך לבחור את המצבר המתאים?

ציינו את חשיבות ההתאמה של המצבר שתרכשו לרכב שלכם.

אז כיצד תוכלו להיות בטוחים בבחירתכם כשאתם רוכשים מצבר? ובכן, בספר הרכב שלכם תוכלו למצוא את כל הנתונים לגבי המצבר שאתם צריכים, אך אין באמת סיבה שתתאמצו מאחר וכל עוד תיפנו אלינו, אנחנו כבר נדע איזה מצבר לבחור עבורכם.

את הבחירה נבצע תוך התחשבות בהיבטים הבאים:

#1 סוג כלי הרכב – אנחנו בעלי מלאי גדול של מצברים שמתאימים לכל סוגי כלי הרכב, לרבות מצברים לרכבים פרטיים ומסחריים, מצברים למשאית, אוטובוס, אופנוע, קטנוע, טרקטורון ועוד.

#2  דגם הרכב – כל דגם של מותג רכב דורש בדרך כלל מצבר ייחודי עבורו מבחינת אמפר/שעה (כוח), נפח מנוע ומידות. למעשה כמעט בכל שנתון קיימים הבדלים שמצריכים מצבר שונה לגמרי. כאמור, בספר הרכב ניתן למצוא את הנתונים המדויקים, אך אנחנו כבר נבדוק זאת עבורכם.

#3  טכנולוגיית הדגם – אנחנו גם נדע להתאים לכם מצבר עם טכנולוגיה מתאימה, כפי שמיושמת ברכב שלכם. יש לנו מלאי גדול של מצברים רגילים אך גם כאלה של פריקה עמוקה וכאלה שמתאימים לרכבים שבהם מופעלת מערכת Start-Stop.

 בנוסף נשאל אתכם האם התקנתם ברכב מערכות חשמליות נוספות, מה שיכול להשפיע על חוזק המצבר הנדרש. מעבר לכך, אתם ממש לא צריכים להבין יותר מידי, אנחנו כבר נתאים עבורכם את המצבר שעובד בצורה הטובה ביותר עם הרכב שלכם ועל פי הוראות היצרן.

 

מצבר בנס ציונה מחירים

מחיר מצבר בנס ציונה יכול להתחיל בכ-400 שקלים ולהגיע גם לקרוב ל-1000 שקלים.

מדוע ישנם הבדלים כל כך גדולים בין מחירי מצברים? מאחר וקיים הבדל בין רכישת מצבר לאופנוע בעיר נס ציונה לבין רכישת מצבר עבור כלי רכב גדול יותר, דוגמת רכב פרטי, מסחרי או משאית.

ככל שמדובר בכלי רכב קטן יותר או בדגם שזקוק למצבר עם פחות כוח, המחיר יהיה זול יותר. קיימים גם מותגי מצברים שנחשבים להרבה יותר יקרים.

למשל, מצבר בוש יהיה בדרך כלל יקר יותר מאשר מצבר שנפ, כתלות בסוג המצבר מבחינת גודל, אמפר וטכנולוגיה.

יחד עם זאת, ניתן למצוא מצבר זול לרכב גם עבור המותגים היקרים יותר, כל עוד רוכשים אותו מאיתנו.

אצלנו תמצאו מצברים במבצע בנס ציונה לאורך כל השנה ותוכלו לרכוש כל מצבר שתרצו במחיר משתלם ונוח.

על מנת שיהיה לכם קצת סדר בראש, הנה טבלת טווח מחירים של מצברים:

עלות מצבר בנס ציונה מחיר משתנה לפי אמפר
מחיר מצבר לרכב בעיר נס ציונההחל מ- 450 ₪
כמה עולה מצבר למשאיתהחל מ- 880 ₪
מחיר מצבר ג'ל לקטנועהחל מ- 380 ₪
כמה יעלה מצבר סטארט סטופהחל מ- 650 ₪
עלות מצבר לטרקטורון בנס ציונההחל מ- 650 ₪

צריכים שנגיע אליכם עם מצבר חדש? צלצלו אלינו ותקבלו מענה מסביב לשעון 24/7 –  תותח המצברים.

שירות מצברים בנס ציונה בכל שכונות העיר

אזור תעשיהגבעת האירוסיםארגמןגבעת הצבר
גבעת מיכאלגני איריסגבעת נוףגני הדר
הדרי סמלשכונת וואליהפועליםבן צבי
לב המושבהטירת שלוםיד אליעזרכפר אהרון

אזורים נוספים: מצברים לרכב ברחובות | החלפת מצבר עד הבית  בראשון לציון | שירות מצברים בבאר יעקב