שירות החלפת מצבר עד הבית במחיר ללא תחרות 24/7 – צרו קשר ונגיע מהר לכל כתובת להחליף מצבר.

נתקעתם עם הרכב? עמדתם להתחיל בנסיעה ופתאום המכונית פשוט לא מתניעה? הזמנת שירות החלפת מצבר עד הבית עם תותח המצברים, יכולה להציל לכם את היום!

אם המצבר נגמר ושוב מצאתם את עצמכם חסרי אונים בתוך המכונית שלכם שמסרבת לנסוע, מהיום לא צריך לחשוש, כי שום דבר לא יהרוס לכם את התוכניות – בטלפון אחד אלינו לתותח המצברים, אתם יכולים להזמין שירות החלפת מצברים שמגיע הביתה ולחזור לשגרה שלכם באופן מיידי!

 

החלפת מצבר עד הבית במחיר אטרקטיבי (כל הארץ)!

✔️ מחליפים את כל סוגי המצברים עד הבית במחיר טיל!

✔️ מצבר עד הבית לרכב, למשאית, קלנועית, אופנוע, קטנוע

✔️ שירות החלפת מצבר עד הבית 24/7

✔️ קבלו מצבר חדש עד בית הלקוח

טלפון שלנו: 055-9703783

 

החלפת מצבר עד הבית
החלפת מצבר עד הבית – שירות החלפה של מצברים לבית הלקוח. חיסכון בזמן וחזרה מהירה לשגרה
מצבר שנפ Schnapp
מצבר שנפ
מצבר טרוג'אן trojan
מצבר טרוג'ן
מצבר ורטה Varta
מצבר ורטה
מצבר בוש Bosch
מצבר בוש

 

שירותי החלפת מצבר חדש עד הבית – מהיר, יעיל וחסכוני!

להיכנס לרכב ולגלות שהוא לא מניע – אין ספק שמדובר בסיטואציה מאוד לא נעימה, שמשבשת את התוכניות שלכם לחלוטין.

במקום להיכנס ללחץ או להתעצבן מזה שאתם תלויים להמשך היום בטרמפים מאחרים, או בתחבורה הציבורית, אתם פשוט יכולים להתקשר אלינו לתותח המצברים ולהזמין את המצבר שמתאים לרכב שלכם – המקצוענים שלנו ידאגו להחלפה מהירה ומקצועית.

איך השירות הזה עובד ואפילו חוסך לכם כסף?

#1 מתקשרים וחוסכים במחיר המצבר – המומחים של תותח המצברים יכולים להציע לכם מגוון רחב של מצברים איכותיים, במידת האמפר המדויקת המתאימה לאופנוע, למכונית או לכל כלי רכב אחר שלכם ש"הלך" לו המצבר, אפילו למשאיות.

אנו מקפידים להציע מחירים מנצחים של מצברים מעולים, כך שהרכישה תהיה משתלמת עבורכם.

#2 מזמינים שירות מצברים שמגיע הביתה וחוסכים זמן – זמן שווה כסף! במקום לבזבז את היום על הגעה לחנות מצברים או למוסך, החלפת המצבר תתבצע במיקום שבו אתם והרכב שלכם נמצאים.

עמדתם לצאת לעבודה והרכב לא מניע? נגיע עד לחניון הבניין לכם. אתם במהלך נסיעת עבודה והמצבר נגמר? עצרו בצד בבטחה, נשלח צוות מתאים שיחליף את המצבר בכל מקום שתימצאו בו ברחבי הארץ.

#3 ברכישת המצבר מקבלים אחריות שחוסכת לכם כסף – אנחנו בתותח המצברים מציעים מצברים חדשים ומצוינים, שמגיעים עם תעודת אחריות של שנה לכל הפחות. המשמעות היא שאם המצבר שוב נשחק ותקופת האחריות לא חלפה עדיין, תהיו זכאים להחלפת מצבר נוספת עד הבית, ללא עלות.

אם אתם שואלים את עצמכם האם משתלם להזמין מצבר עד הבית, זכרו כי כשמצבר נגמר בהפתעה, זה עלול להשפיע על כל מהלך יומכם ורוב הסיכויים שתרגישו לחוצים מאוד ואפילו כועסים, במיוחד אם כל דקה שבה אתם לא יכולים לנהוג – משמעותה אובדן כסף רב.

לעומת זאת, כשבעל מקצוע מיומן מגיע עד אליכם הביתה כדי לטפל בבעיה, אתם יכולים להרגיש שיש על מי לסמוך ולהיות בטוחים שבתוך זמן קצר תחזרו לשגרה.

 

מצבר עד הבית
במקום להתניע שוב עם כבלים – החלפת מצבר עד הבית מאפשרת לכם לנהוג בבטחה עם מצבר חדש לגמרי

 

מי צריך מצבר עד הבית?

כמעט כל הקריאות להחלפת המצבר הן קריאות חירום, של אנשים שצריכים מצבר עד הבית מעכשיו לעכשיו ולמעשה נמצאים במצב של חוסר אונים, שבו הרכב "הפתיע" אותם כשהם עמדו לנהוג בו ולא הניע. 

כדי לפתור את הבעיה הזו אנחנו מציעים החלפת מצברים לרכבים מכל הסוגים ויכולים להביא עד אליכם הביתה, את המצבר המדויק שיתאים בשביל המכונית שלכם.

ומה קורה עם רכבים של בעלי עסק שלא מתניעים, בגלל מצבר שחוק? גם בשביל זה אנחנו פה. במקרים שבהם מצברים של כלי רכב שמשמשים עסקים נתקעים עם מצבר גמור, זה יכול לשבש את ההתנהלות העסקית כולה באותו היום.

מסיבה זו וכדי לתת מעטפת שירות מלאה ללקוחות שלנו, החלפת מצבר למשאית עד הבית וגם התקנה או החלפה של מצבר לאופנוע או לקטנוע עד הבית, או עד מקום העבודה –  גם אלו הם שירותים שאנחנו מציעים לכם.

 

מצבר עד הבית
החלפת מצבר למשאית עד הבית ולכל כלי רכב אחר – 24 שעות ביממה ובכל מקום בארץ

 

מתי כדאי להזמין שירות מצברים עד הבית?

ישנם מצברים ישנים שלא עובדים בגלל בלאי, נזקים שונים, או שחיקה – לדוגמה, מצבר שנגמר כי בעליו שכח לכבות את האורות ברכב לכל הלילה, או מצבר שחדרה אליו לחות ויצרה קורוזיה.

עם זאת, בניגוד להרבה מאוד מכשירים חשמליים שמתקלקלים מרוב שימוש, במקרה של מצברים לרכב הסיבה הנפוצה ביותר לכך שמצבר לא יעבוד יותר, היא בדרך כלל הפוכה: חוסר השימוש בו.

רכבים שעמדו הרבה זמן בחנייה מבלי שינהגו עליהם, הם בדרך כלל הרכבים שגם ייתקעו שוב ושוב בגלל מצבר תקול. זה נכון שבמצב כזה אפשר להתניע את הרכב עם עזרה של כבלים מאחד השכנים, אבל חשוב להבין שכל התנעה מהסוג הזה "מעייפת" את המצבר והוא לא יחזור להיות כמו שהיה פעם.

מה המסקנה? חשוב להתניע את הרכב בקביעות ולדאוג למילוי המצבר שלו באופן שוטף. אבל, אם כבר הגעתם למצב שבו אתם מוכרחים להחליף את המצבר במהירות ולא יכולים, או שלא מעוניינים, להגיע למוסך כדי לעשות זאת – תוכלו להזמין איש מקצוע שיעשה זאת עבורכם, ממש באותו המקום שבו אתם נמצאים.

 

מחיר מצבר עד הבית – כמה עולה?

ממש כמו שיש מגוון עצום של מכוניות, משאיות, אופנועים וקטנועים, כך קיים מגוון גדול של מצברים שמשמשים לצורך ההנעה שלהם, החל ממצברים סטנדרטיים במידות אמפר נמוכות ועד למצברי פריקה עמוקה עוצמתיים ביותר.

במה תלוי המחיר של השירות? בכמה גורמים:

#1 המחיר של המצבר לפי הסוג שלו – העלות הכוללת של שירות החלפת המצבר עד הבית, תלויה לפני הכל במחיר המצבר עצמו, כאשר הגורמים העיקריים שמשפיעים על הסכום הסופי הם המותג (האם זה מצבר של ורטה, שנפ, בוש או אחרים) וכן מידת האמפר-לשעה של המצבר

מצברים עוצמתיים יותר, המשמשים להנעת רכבים מסחריים כמו משאיות, או כלי רכב תעשייתיים כמו טרקטורים – יהיו היקרים יותר ועלותם יכולה להגיע לכמה אלפי שקלים. לעומת זאת, אם אתם מזמינים שירות של החלפת מצבר עד הבית לאופנוע שלכם, תשלמו פחות, בעיקר כי אופנוע זקוק למצבר קטן יחסית, שהעלות שלו נמוכה. 

#2 שעת הקריאה – אנו מציעים החלפת מצבר בפריסה ארצית, 24 שעות ביממה. כאשר הקריאה נעשית בשעות הלילה, בשבתות או בחגים, השירות יכול להיות יקר יותר.

החלפת מצבר עד הבית כרוכה, אמנם, בתוספת תשלום, אבל היא גם חסכונית עבורכם, כאמור, כיוון שהשירות משיב אתכם לשגרה במהירות ומונע אובדן של זמן יקר ושעות עבודה, במקום שתיאלצו לגשת בעצמכם למוסך.

בכל מקרה, כדי לעזור לכם למנוע החלפה מיותרת של מצבר, אנו מתחייבים לבדוק את המצבר הקיים ולוודא שאכן אין ברירה אלא להחליפו, לפני שנתקין את המצבר החדש – וגם אז, נציע לכם מצבר במחיר משתלם במיוחד.

הנה כמה דוגמאות למחירי המצברים אצלנו, במסגרת שירות החלפת מצברים עד לבית הלקוח:

סוג הרכב שזקוק למצבר עד הביתעלות מומלצת
מצבר עד הבית לרכב פרטי, אוטוהחל מ- 500 ₪ למצבר 60 אמפר
מחיר מצבר למשאית עד הביתהחל מ- 980 ₪ למצבר 140 אמפר
עלות מצבר לאוטובוס בהתקנה עד הביתהחל מ- 990 ₪ למצבר 145 אמפר
מחיר מצבר לקטנוע עד הביתהחל מ- 300 ₪ למצבר 9 אמפר
עלות מצבר עד הבית לאופנועהחל מ- 190 ₪ למצבר 4 אמפר
מחיר מצבר עד הבית לטרקטורוןהחל מ- 470 ₪ למצבר 12 אמפר
מחיר מצבר לג'יפ (עד הבית)החל מ- 480 למצבר 62 אמפר

תותח המצברים – החלפת מצברים עד הבית 24/7

אף פעם אי אפשר לדעת מראש, מתי המצבר ייגמר: זה יכול לקרות בזמן "נוח" יחסית, כשאתם לא ממהרים במיוחד, אבל זה בהחלט עלול לקרות גם באמצע הלילה, כשאתם חייבים את הרכב באופן מיידי לנסיעה דחופה – ודווקא אז הוא "מחליט להיתקע".

אנחנו בתותח המצברים מציעים לכם את האפשרות לקבל מענה מיידי לבעיה שלכם: הזמינות שלנו היא מסביב לשעון ובכל הארץ! נגיע עד אליכם לכל מקום, בכל שעה ויום, כדי לפתור את התקלה ולעזור לכם להניע את הרכב.