צריכים להחליף מצבר לרכב באור יהודה? כל שעליכם לעשות הוא לצלצל אלינו לתותח המצברים ונוכל להתאים לכם מצבר בצורה נכונה וגם להתקין אותו באופן מקצועי ומדויק. 

אנחנו מספקים מצברים לכל סוגי הרכבים וגם מציעים לכם שירות החלפת מצברים באור יהודה עד הבית 24 שעות, כך שלא תצטרכו לעשות דבר מלבד לחייג אלינו.

רוצים לדעת יותר על השירות שלנו? אילו סוגי מצברים תוכלו לרכוש מאיתנו, איך בוחרים מצבר מבין המבחר הרחב הקיים ומהו טווח המחירים של דבר כזה? תכף תבינו הכל.

 

מצבר עד הבית באור יהודה – מחיר ללא תחרות!

✔️ החלפת מצבר באור יהודה בכל שעה

✔️ מצברים במבצע לתושבי אור יהודה!

✔️ מבחר מצברים עם אחריות יצרן מלאה

✔️ צריכים מצבר חדש? צרו קשר >>

טלפון שלנו: 055-9703783

 

מצברים באור יהודה
מצבר באור יהודה עד בית הלקוח, זמינים בכל שעה – החלפה מקצועית במחירים נוחים

 

החלפת מצבר באור יהודה – השירות שלנו

אז נגמר לכם המצבר וכעת אתם לא יכולים להתניע את הרכב. ייתכן שזה קרה כאשר הרכב נמצא בחנייה בבית אך למעשה זה יכול להתרחש בכל מקום – באמצע הכביש, לאחר שהורדתם את הילד בבית הספר, בחניון של העבודה ועוד. ואז מה עושים?

בהנחה שניסיון להתניע את הרכב באמצעות כבלים בעזרת שכן, חבר או קרוב משפחה לא עוזר, תצטרכו לגרור את הרכב למוסך. אז זהו, שאפשר גם אחרת, עם שירות מצברים עד הבית באור יהודה שאנחנו מציעים בתותח המצברים.

קל לרכוש מצבר כאשר פונים אל ספק כמונו שיכול להגיע עד אליכם במהירות, להחליף את המצבר הישן שלכם ולבצע את ההתקנה של החדש במקום.

החלפת מצבר לאופנוע, לרכב פרטי או מסחרי, לג'יפ, למשאית, לאוטובוס ועוד – לנו יש את כל סוגי המצברים עבור כל הרכבים, ממצברים קטנים בעלי אמפר נמוך ועד מצברים גדולים ועוצמתיים.

 

מחיר מצבר באור יהודה

מצברים אינם יקרים בהשוואה להחלפת בלמים או טיפול 10,000, אך עדיין כל אחד מאיתנו מעוניין לחסוך בהוצאה זו שמתרחשת אחת למספר שנים.

כיצד עושים זאת? ובכן, על מנת לרכוש מצבר לרכב באור יהודה בזול אך מבלי להיות מודאגים שהדבר יגיע על חשבון האיכות של המצבר או מקצועיות ההתקנה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו ולא לשום ספק אחר.

אנחנו מציעים לכם את מיטב מותגי המצברים (בוש, ורטה, שנפ ועוד) במחירים נוחים והוגנים ואף תוכלו למצוא אצלנו מצברים באור יהודה במבצע משתלם, ללא אותיות קטנות למיניהן.

כמה עולה מצבר לרכב באור יהודה? הנה טווחי מחירים של מצברים:

מחיר מצברים באור יהודה מחיר מומלץ (משתנה לפי אמפר)
מצבר לקלנועית בעיר אור יהודההחל מ- 630 ₪
 כמה עולה מצבר שנפ לרכב  החל מ- 450 ₪
מחיר מצבר לקטנוע באזור אור יהודההחל מ- 380 ₪
כמה יעלה מצבר סטארט סטופ החל מ- 730 ₪
עלות של מצבר למשאית באור יהודההחל מ- 1,190 ₪

רכישת מצבר לרכב באור יהודה – מאפיינים חשובים

ישנם ספקים רבים דרכם תוכלו לרכוש מצברים באור יהודה, אך עליכם לבחור בכזה שידע לבחור את המצבר המתאים ביותר עבור הרכב הספציפי שלכם.

לכל רכב יש מאפיינים טכניים שונים לגמרי ואצלנו תמיד מתייחסים לכך בבחירת המצבר, מה שמונע בעיות עתידיות למצבר ולרכב שלכם. מצבר לרכב באור יהודה יש לרכוש תוך התייחסות למאפיינים הבאים:

✔️ אמפר/שעה – זהו הערך שקובע את חוזק המצבר. מצבר למשאית יהיה מאוד חזק עם אמפר/שעה גבוה וכלי רכב אחרים זקוקים למצברים פחות חזקים. עבור כלי רכב פרטיים הטווח הממוצע הוא של 52-75 אמפר/שעה.

✔️ מידות המצבר – האורך, הרוחב והגובה של המצבר חייבים להתאים באופן מדויק על מנת להיכנס למקום המיועד לו ברכב הספציפי שלכם.

✔️ CCA – מדד שמנבא את יכולת המצבר לספק זרם חשמלי קבוע בטמפרטורות נמוכות. מדד זה חשוב מאוד עבור רכבים עם נפח מנוע גבוה או רכבי דיזל.

סוגי מצברים לרכב נבדלים אחד מהשני גם בטכנולוגיה, שחייבת להתאים אף היא לרכב הספציפי. למשל, עבור אופנועים ורכבים רגילים, יש צורך במצבר עופרת-חומצה (עם או ללא תוספת קלציום).

עבור כלי רכב שבהם פועלת מערכת Start-Stop יש צורך במצבר AGM או מצבר EFB. אם מדובר בכלי רכב תפעולי, לא ניתן להשתמש במצברים הרגילים או Start-Stop, אלא במצברי ג'ל פריקה עמוקה

 

מצברים באור יהודה עם אחריות יצרן

עוד יתרון של קניית מצבר באור יהודה מאיתנו הוא קבלת אחריות על המצבר שרוכשים.  אצלנו תקבלו אחריות ארוכה על כל מצבר שתרכשו, כזאת שנעה בין 12 ל-24 חודשים.

מחיר מצבר לרכב באור יהודה יכול להיות יקר יותר ככל שבוחרים בתקופת אחריות ארוכה יותר, אך תוספת המחיר בהחלט שווה את זה.

המצברים שלנו איכותיים ומהמותגים המובילים בעולם ובשימוש נכון אינם אמורים לסבול מתקלות כלשהן לאורך תקופה של 3 עד 5 שנים.

בכל זאת התרחשה תקלה? צלצלו אלינו ונגיע עד אליכם לבדוק את המצבר הישן ולהחליפו באחר במסגרת האחריות שקיבלתם מאיתנו.

 

מגיעים לכל שכונות העיר

שכונת האקדמאיםסחל"בנווה סביוןההסתדרות
הפרדסעמידרשיכון ממשלתירמת פנקס
קרית גיוראנווה רביןבית בפארקכפר ענה

מחליפים גם ביישובים הסמוכים: החלפת מצבר בתל אביב, מצברים בראשון לציון, שירות מצברים בלוד