מצבר סטארט אפ (START UP) כבר מזמן הפך לאחד מסוגי המצברים המבוקשים ביותר. מדובר במצבר תוצרת חברת ורטה (Varta) הידועה, כזה המאופיין באיכות מעולה אך הרבה יותר זול מאילו הרגילים שהחברה מייצרת.

אצלנו בתותח המצברים תוכלו לרכוש גם את המצבר הזה ובשורות הקרובות תקבלו את כל המידע לגביו – מה זה מצבר סטארט אפ, איך הוא עובד בדיוק, האם הוא עדיף על מצברים אחרים, למי מתאים וכמה הוא אמור לעלות לכם?

 

שירות החלפת מצבר סטארט אפ עד הבית במחיר מנצח!

✔️  מצבר START UP חדש ומקורי בהתאמה לסוג הרכב

✔️ כל מצברי סטארט אפ עם אחריות מלאה!

✔️ זמינים עבורכם 24 שעות מסביב לשעון!

✔️ מבחר מצברי סטארט אפ 60, 52, 45, 80 אמפר ועוד.

✔️ להצעת מחיר – צרו איתנו קשר >>

טלפון שלנו: 055-9703783

 

מצבר סטארט אפ
מצבר סטארט אפ בפריסה ארצית 24/7


מצבר סטארט אפ – מה זה?

כאמור, מצבר סטארט אפ הוא מצבר של חברת ורטה הגדולה. חברה זו נחשבת לענקית בעולם המצברים ולאורך השנים היא נוטה לרכוש מפעלים נוספים ברחבי העולם ולהרחיב את המותג שלה.

אחד מה-"טריקים" שיש לחברה זו בשרוול הוא שימוש באותה הטכנולוגיה שלה עבור ייצור של מצברים תחת לוגו אחר לחלוטין, ובמקרה שלפנינו – מצברי סטארט אפ. 

מה זה אומר בפועל? אפשרות לייצר מצברים איכותיים במחיר זול בהרבה, מה שלקוחות רבים מחפשים בימינו בשל ההתייקרות הרבה בכל תחומי החיים, כולל בתחום המצברים.

אז אם שאלתם את עצמכם מה ההבדל בין מצבר ורטה מקורי לבין מצבר ורטה סטארט אפ? ההבדל הוא רק במחיר. איך עובד מצבר סטארט אפ? בדיוק כמו כל מצבר אחר תוצרת ורטה –  אותה הטכנולוגיה ואותה האיכות.

 

למי מתאימים מצברי סטרט אפ ויתרונות

בדיוק כמו מותגי מצברים אחרים, גם מצברי סטרט אפ מגיעים בכל ההספקים והגדולים, כך שניתן להתקינם בכל סוגי הרכבים הקיימים, ובמילים אחרות – הם מתאימים לכולם!

היתרונות שאמורים לגרום לכם לרכוש מצבר סטארט אפ הם:

✔️ מצברי סטארט אפ זולים מאוד לעומת מצברים אחרים.
✔️ האיכות של המצברים הללו זהה לאלו שנושאים על גבם את לוגו חברת האם ורטה.
✔️ המצברים מתאימים לאקלים הישראלי, כך שהם אינם מתפוצצים או מגלים סימני קורוזיה גם לאחר פרק זמן ממושך.
✔️ בדיוק כמו שאר מצברי ורטה, גם מצברים אלו כוללים אחריות, כמובן.

 

מה עוד חשוב לדעת על מצבר START UP?

כל הרעיון מאחורי מצברי סטרט אפ הוא לספק את האיכות של חברת האם ורטה, אך במחירים שווים לכל כיס. האם יש פה קאצ' כלשהו? אין!, אבל עדיין רצוי לדעת מספר דברים חשובים:

  • איך מזהים מצבר START UP חדש ומקורי? – ראשית כל, חשוב לדעת כי רק ספק מורשה של סטארט אפ כמו תותח המצברים רשאי למכור מוצרים חדשים של מותג זה. לכן בקשו תמיד לראות את ההסמכה של נותן השירות כי הוא אכן מורשה לשווק אותם. על המצבר להיות נקי לחלוטין, ללא סדקים או קורוזיה. בנוסף, שימו לב כי המדבקות על גבי המצבר מונחות בדיוק במקומן, מציינות את שם המותג וכוללות את תאריך הייצור והתפוגה של המצבר. גם וודאו כי אתם מקבלים תעודת אחריות של ורטה בלבד.
  • האם יש אחריות על מצברי סטארט אפ? – בהחלט! אך יש לדעת כי בדרך כלל היא תהיה קצרה יותר. למעשה זהו ה-"מחיר" היחידי שיש לשלם בגין העלות הזולה יותר של מצבר סטארט אפ בהשוואה למצבר אחר של מותג ורטה. אחריות על מצבר סטארט אפ עומדת על שנה, לעומת 24 חודשים של מצברי ורטה המקוריים. בכל מקרה, מצבר איכותי אמור להחזיק כ-5 שנים של שימוש, ללא צורך בתחזוקה בכלל.
  • מה עדיף מצבר סטארט אפ או מצבר שנפ או מצבר בוש? – מצברי שנפ ומצברי בוש נחשבים למעולים וגם אותם תוכלו לרכוש אצלנו בתותח המצברים. האם הם עדיפים לעומת מצברי סטארט אפ? האמת היא שההבדל היחיד הוא רק במחיר. מצבר סטארט אפ הוא איכותי בדיוק כמוהם, רק זול בהרבה.

 

אילו סוגים של מצברי סטארט אפ קיימים?

כפי שכבר ציינו, מצברי סטארט אפ מגיעים במגוון רחב של גדלים והספקים, כך שניתן להתקינם בכל סוג של רכב. תוכלו למצוא מספר סוגים של מצברי סטארט אפ ולהתאימם באופן מושלם לצרכי הרכב שלכם. הנה כמה מהם:

סוג המצברסוג הרכב

מצבר סטארט אפ 45 אמפר

מתאים לרכבי מיני קטנים, של 2 עד 4 מקומות ישיבה

מצבר סטארט אפ 52 אמפר

מתאים לרכבים משפחתיים קטנים יחסית, של עד 5 מקומות ישיבה

מצבר סטארט אפ 60 אמפר

מתאים לרכבים בינוניים, פרטיים ומסחריים

מצבר סטארט אפ 80 אמפר

מתאים לכלי רכב גדולים מאוד, בין היתר משאיות וכלי צמ"ה

* חשוב לציין כי לא קיימים בישראל מצברי סטרט אפ עבור קטנועים ולשם כך יש להשתמש במצברים המקוריים של חברת ורטה, 9 עד 12 אמפר.

 

מחיר מצבר סטארט אפ – כמה עולה?

אנחנו בטוחים שאתם כבר רוצים לדעת כמה עולה מצבר סטארט אפ? ובכן, המחיר נקבע על פי גודל המצבר, מה שמשפיע גם על חוזקו, כך שניתן לומר שככל שמדובר במצבר חזק (מבחינת אמפר) וגדול יותר, כך המחיר שלו יתייקר. בכל מקרה,

מחיר מצבר סטארט אפ של ורטה עדיין יהיה זול יותר לעומת מצברים אחרים ולכן הכי משתלם מבחינת עלות. כמובן שישנם גם גורמים נוספים שמשפיעים על המחיר, כמו עלות הבדיקה של המצבר הקיים וההחלפה למצבר חדש, האם מעוניינים במצבר חדש לגמרי או כזה יד שנייה, כשגם למשך זמן האחריות השפעה על המחיר.

אז איזה מחיר אמור להיגבות מכם כשתרצו לרכוש מצבר כזה? הנה מחירון מסודר:

מצבר סטארט אפ מחיר לפי סוגטווח מחירים מומלץ
כמה עולה מצבר Start up אמפר 74החל מ-500 ש"ח
סטארט אפ מצברים 40 אמפרהחל מ-450 ש"ח
מצבר Start Up לרכב 70 אמפרהחל מ-600 ש"ח
מחיר מצבר סטארט אפ 100 אמפר 
החל מ-650 ש"ח
מצבר לרכב 60Ah Start Upהחל מ-450 ש"ח

למה דווקא תותח המצברים?

היתרון של החלפת מצבר סטארט אפ עם תותח המצברים הוא בכך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו מצברים איכותיים בלבד ובמחיר משתלם ונוח ושגם ההתקנה וההחלפה יתבצעו בצורה הכי מקצועית שיש.

כמובן שגם תקבלו מאיתנו תעודת אחריות רשמית ל-12 חודשים עם כל תנאי האחריות הרשמיים של ורטה. חוות דעת על מצברי סטארט אפ וביקורות תוכלו למצוא בלי בסוף ברחבי הרשת, אך אם אתם רוצים לשמוע עליהם ממקור אמין, מקצועי ומוסמך, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל את כל המידע הרלוונטי.

לאחר שגם אתם, כמו רבים אחרים, תבינו כי מצבר סטארט אפ הוא הבחירה הכי מומלצת לרכב שלכם, נעזור לכם לבחור אותו ואף נתקין לכם אותו בצורה מקצועית ומהירה.

למעשה, אנחנו יכולים להגיע עד אליכם במסגרת שירות החלפת מצבר סטארט אפ עד הבית שאנחנו מציעים ללקוחותינו, מבלי שתצטרכו להתאמץ או למצוא פתרונות להגיע עד אלינו כשהמצבר שלכם נגמר. מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.